Håkon A Skrevet Januar 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 da er motoren demontert. fant ut hva feilen var...ikke så overraskende for min del. sprekk mellom rotorhuset og kjølekanalen...kommer litt vannskelig frem på bildene her..men dere får se nøye eller no vet ikke helt ennå hva jeg kommer til å gjøre.... http://home.no.net/des3rt/rx7motor/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Takker for svar. Da fyker URL i favoritter også, så slepper man å spørre mer :) Og hvis du ska ha C-West kit....ooh! jerkoff Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Du Tommy Schønberg...jeg mener Haakon. Snakkes på japse treffet da :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg