Fjøslukt Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Hei... Har kjøpt meg en Downforcer som skal monteres bak på min Mit. Lancer. I den forbindelse har jeg tenkt å kvitte meg med tilhengerfestet, som jeg alikavel aldri bruker. Er dette en enkel sak, og/eller er det noe jeg bør passe på før jeg fjerner det? Siter Skoda Superb 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Som oftest en enkel sak å fjerne hengerfestet. På Opelen er det i alle fall kun to bolter på hver side. Bare pass på at ledningene til kontakten blir isolert skikkelig så de ikke lager noe trøbbel i ettertid. Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 da er det vertfall ein veldig "enkel" festemåte på opel.. Nissan Primera'n min var det 3-4 bolter på hver side for brakettene, og 3 pr side tror eg for selve bom'n. og 2 for kula.. Så kom jo det elektriske arbeidet oppå derigjen.. (det var montert på ca 30 minutter av meg, så det er jo ikkje noge hokus pokus.. ) Men som han sier... isoler ledningene godt.. eventuellt trekk dem helt inn i trunken, og tett igjen hullet dei var ført gjennom. Og så isolere du dem inni trunken... Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 på min vw polo fjernet jeg hengerfestet ! tok av bakfangeren , deretter var det fram med vinkelsliperen å kappet den av... tectylerte godt.... koblet i fra alle ledninger fra baklyktene etc... enkel oppgave Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg