DynaCore Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Siden Caddy ikke har noe underforum, må vel vi også ha en plass vi kan legge ut bilder av bilene våre. Så her kan du slenge ut bilder av din Caddy, eller av andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxs Lupo Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Eller av andre, låter fint det för några bilder av min egna har jag inte tagit några ännu ;) Så här kommer några bilder på andra Caddysar: Hoppas det räcker för dig ett tag ;) Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Caddy er grombil! Mer bilder takk ;) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxs Lupo Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Originally posted by cREATURe Caddy er grombil! Mer bilder takk ;) He he, då tar vi några till då som inte är för sönderplastade ;) Jag måste få sänkt min Caddy också, det suger att åka 'Caddy country' puke Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 nice nice nice nice :D :D :D Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 kordan legger du inn bilder Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Jeg skal pusse opp, og lakkere Caddy'n min nå. Tenke jeg skulle ha den i en eller annen rød farge. Noen som har bra forslag på rød-farger? Tenkte jeg skulle ha den rød, da motor'rommet osv, er lakkert rødt fra før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxs Lupo Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Lupon som jag hade innan jag köpte Caddyn var 'flash röd' och den tänkte jag dra över med matt klarlack, men jag ångrade mig i sista stund tyvärr, tror det hade kunnat bli fint. Men nu fick jag sålt bilen istället och köpte en mx-cykel och en Caddy som jag kan ha och leka med. :) Bild på den bilen: Caddyn tänkte jag lacka om också, men det får bli efter vintern och allt salt som dom sprider ut på vägarna här i Sverige :( Jag tänkte lacka den matt grå (typ primer), sen ska det monteras kromade kofångare och den biten. En riktig budgetlösning alltså ;) :rolleyes: Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Caddy er tøff bil. Den dagen jeg har tjent meg rik på internett-business og har startet et eget bilverksted // styling/tuning-foretak skal jeg ha Caddy som firmabil... blodsenking og små ATS Classic 8x13" felger. Etc. etc.... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Det høres nesten ud som min caddy. Den var senka greit mye og kjørte på revolution 8x13 me 175z50x13 (like felger som mini light felger). Min var hvit me litt for mye rust. :) savner den bilen kan du godt si. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Noen som har erfaringer med Caddy som vinterbil? Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 jeg har en caddy som jeg bruker nå om dagen. Den er helt oki å kjøre på vinteren =) Må¨bare få rota meg til å få senka den å litt nå så ;) Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxs Lupo Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by VWGolfIIHFS Noen som har erfaringer med Caddy som vinterbil? Jag åker också Caddy varje dag, det funkar väl bra tycker jag även om jag inte har haft den så länge. Jag tycker att den understyr väldigt mycket bara, så fort man svänger så vill den bara gå rakt fram, men det är väl som vilken Golf som helst. ;) Ska man sladda och sånt så funkar den rätt okej också, vänsterbromsar man så kommer bakänden ut direkt :cool: Värmen är det synd att klaga på också, nästan för bra. :rolleyes: Liten kupé att värma upp är inte dumt... Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Eg syns caddyen var en goe vinterbil eg. Men den var ikke senket da. Hadde den vært senket trur eg ikke eg ville kjørt vinteren med den. For da hadde eg sopet med meg det meste på veien. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 :) min heller er ikke senket, men funker helt fint på vinterføre :) Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg