Gå til innhold

Fete RC-biler?

Ranger emnet


spiff

Anbefalte innlegg

hatt hvite led som lys på rcbil før jeg, funker bra det. men mest for show da...

legge ut litt om gamle bilene mine jeg da..

 

"som noen sa så har jeg pusla litt med rc ;)

 

får vel komme innom og post whore litt her..

 

slenger opp etpar bilder jeg..

har drevet 10+ år med rcbil. i racing osv, gidder ikke ramse opp biler..

 

 

kyosho 1:8 skala landmax subaru/skyline . det meste er modda.. hjemmedesignet og laget 4mm 70 serie alu plate chassis.. 5mm carbonfiber støtdempertårn. Alle carbonfiber plater er frest ut for hånd(spytta svart i ei uke etterpå).

masse annet.. trimmet TTR 3.5ccm motor(samme som i den schumacher fusion greia. har sett den fusion kjøre, og kjørt sånn. HYSTERISK maskin. et lite tips til eiern av den.. TA DET LITT MED RO. tenk over hva du kjører, og ja. den klarer helt sikkert 130kmh reelt). cvec pipe(justerer mottrykk i eksosen avhengig av pådrag osv). +++++++ massse timer arbeid i denna bilen.. min gamle herjebil. savner den.

overview.jpg

 

chassis.jpg

 

radioplate.jpg

får vel hive ut et bilde av siste løpsbilen min også da (er pensjonert rcbil fører.. ) Bilen er en TRINITY reflex NT. eneste i sitt slag i norge så vidt jeg vet (spesialimport). motoren var en 1.5 hester 2.1ccm "dennis ritchey håndpreppa Mugen racing" motor. den varva gode 40000rpm. og var egentlig et dumt kjøp.. den hadde rett å slett FOR mye power til å kunne utnyttes på bane i norge..(slapp midt på raka når 2.giret kom inn(dvs 70kmh)). det lille kretskortet på servoen er hjemmelaget digital temp overvåking av motor..

 

Image3.jpg

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Toyota Corrola WRC... Så la jeg på en BIG ÆSS spoiler og lagde BAkke bil..... Så fikk jeg litt små lyst til å lage en TOCA versjon..

 

Så jeg lagde meg en Heftig front leppe av aluminium!

Lages først på papir..

post-1231-13804850682109_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en tamiya tl01.fikk et tamya focus wrc karoseri.det som var synd var at det var lakkert dårlig (forige eiern var drita når han gjorde det)..så da måtte jeg så klart modde litt på det..skjærte ut der det var et intrecooler klistremerke og, festa en heftig svart lakkert netting..skulle legge ut bildet men det er jo faen meg for stort..skal legge det ut etterhvert tenker jeg.....og kanskje noen andre også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Marq_

har en tamiya tl01.fikk et tamya focus wrc karoseri.det som var synd var at det var lakkert dårlig (forige eiern var drita når han gjorde det)..så da måtte jeg så klart modde litt på det..skjærte ut der det var et intrecooler klistremerke og, festa en heftig svart lakkert netting..skulle legge ut bildet men det er jo faen meg for stort..skal legge det ut etterhvert tenker jeg.....og kanskje noen andre også!!!

 

Originally posted by triggerhappy

Faen bildene mine er for svære...

 

 

Bare forminske dem da?

 

- Enten i et program, som f.eks photoshop.

 

- Eller på en uproff måte, som fungerer.. å vise bildet i et bildevisningsprogram og zoome ut også ta screenshot og lime inn i paint.. attributere etc til 800x600..

 

- Eller du kan åpne bildet i paint. og klippe ut bare bildet av bilen og ikke det som er rundt, f.eks bordet som bilen står på etc.. også attributere til 800x600

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår