Flasher Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 joda, kan ta noen bedre, men tenkte jeg skulle vente til jeg var mer ferdig.. skal ta av fangerene igjen i kveld tenkte jeg, å lage litt bedre.. sparkle og greier.. men fler bilder kommer.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Litt lysere... Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 ok, på tide med update kanskje? Har fått inn luisi ratt da, og senket den enda mer.. Bakfangeren driver jeg å tilpasser litt nå, men jeg vet ærlig talt ikke åssen det går, for bilen begynner å bli veldig lav.. har skaffet lista til bakskjermen, så den er det bare å begynne å sparkle på.. Den nye grillen min er ferdig.. Jeg får legge ut litt bilder her etter att jeg har sparka bakskjermen.. :) Har også gått til anskaffelse av en rekord, som jeg skal lage noe ut av, så håper dere følger med der også :) Skal bli litt mer fortgang i begge trådene nå, lover dere altså :p Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo12 Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by Stain Hva i allverden slags bakfanger er det du har montert?! ikke for og være frekk men jeg likte den ikke Så altfor for enig, men kul ellers da. Good Luck viare.!:D Siter Han fra åsen X'er: - 2001 Polo, (taket og vraket) - NSR 125 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Omegan slik den står i dag :) :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Heysann Jeg har en 87 modell Omega A :D Det er forsåvidt vinterbilenen min da men den skal få gjennomgå litt "rånefisering" etterhvert. En liten ting jeg stussa på var at jeg tror ikke min er senket men det ser riiimelig lav ut bak. Har ikke tatt noen bilder men må få tatt etterhvert. Mine mods : Custom gull-lakka 14" Biltemakaplser, fjerna bakerste potta, Ole Brumm wonderbaum og luftfrisker, stooore terninger og blå parklys. Skal nok sote rimelig snart samt kanskje senke om det ikke er så dyrt. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Omega er bil det! Har du lagd fangerene dine helt selv, eller åssen har du fått fram dette? Hørte du fikk litt kritikk om bakfangeren, men syns den var grei nok den;) Hva brukte du da du sotet baklyktene? Synd det der med kræsjen, bilen blir jo aldri helt den samme:( Stå på, gleder meg å se denne ferdig! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 vel vel.. denne får du nok aldri se ferdig, for på fredag så gikk jeg rundt, og inn i autovernet.. så skal plukke den helt fra hverandre, og hogge den før 15 mars.. var synd men.. jeg har bakfangeren enda da, for den satt ikke på, men resten av fronten osv er ganske fillete.. har tapet på den ett par lykter jeg hadde liggende, så kjører med den noen dager til :p Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Mye bortkastet arbeid a gitt. Hvorfor kjøre så uforsiktig med denne vis den var i så god stand? Skal du kjøre rally å være så uforsiktig. Kjøp en bil det allerede er masse bulker fra før av, billigere det blah Synd å se denne vrakes.. dårlig samvittighet nå da?;) Du hadde en virkelig god prosjekt bil å starte med! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 thumpsup Rå omega Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninny Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Senka med godkjent senkesett eller var det ett B&D senkesett? Du skriver her oppe du hadde moddet grillen. Hvaslags mod har du gjort? Ellers så er jeg kanskje int. i småting til min Omega :) Siter Det går på fram :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Senka med godkjent senkesett eller var det ett B&D senkesett? Du skriver her oppe du hadde moddet grillen. Hvaslags mod har du gjort? Ellers så er jeg kanskje int. i småting til min Omega :) Glemte vist å logga av dama og logge inn megselv her ja ... Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg