Jackass Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Skal montere ny spiller i bilen min, men får ikke liv i spilleren. Spilleren er en clarion spiller uten forsterker, er det sånn da at jeg må ha strøm på forsterkeren for at jeg skal få strøm til spilleren?? Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 om det ikke er forsterker i spilleren, virker det jo litt logisk at du må koble til forsterkeren for å få liv. sikkert noen som har mere peiling enn meg som gir deg bedre svar, men det skader jo ikke å eksprimentere litt selv heller da? Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 skaff deg et voltmeter og mål spenningen på rød og gul bakpå spillern. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassbone Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Det kan hende du må bytte om den gule og den røde, konstant +12 og via tenning. Disse er omvendt på bla vw og passer på blaupunkt men ikke på andre.. Finns en adapter som snur om på disse, og noen spillere kan man flytte sikringen over i et annet spor som fikser dette. Siter '93 Mercedes 300TDT min sin! '96 Audi A6 Avant 2,5TDI konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 viss dette er tilfelle (er slik på vectra også forresten) så gidder du ikke å kjøpe en adapter. du finner ei tang, klipper ledningene i to og setter sammen med kabelsko. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassbone Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Hvis man har en liten skrutrekker og tålmodighet kan man også "lirke" ut ledingen og kabsko/klemme av isopluggen og bytte om..... Siter '93 Mercedes 300TDT min sin! '96 Audi A6 Avant 2,5TDI konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by bassbone Det kan hende du må bytte om den gule og den røde, konstant +12 og via tenning. Disse er omvendt på bla vw og passer på blaupunkt men ikke på andre.. Finns en adapter som snur om på disse, og noen spillere kan man flytte sikringen over i et annet spor som fikser dette. Har prøvd dette nå uten noe bra resultat, men nå høres det ut som laseren på spilleren flytter på seg når jeg setter i kontakten, men null lys i displayet, får ikke skrudd på spilleren... Jeg vet det ikke er noe galt med spilleren, bare for å nevne det. Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 men har du målt spenningen på ledningene? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by ALJ_GSi men har du målt spenningen på ledningene? Nei, har ikke det. Har ikke et voltmeter tilgjengelig.. Hvor mye skal voltmetere vise?? Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Voltmeteret SKAL vise over 12v.... når motoren er i gang... er det under 12v så har du årsaken der... Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Er det ISO i bilen? Har spilleren jording? Bruk et voltmeter som nevnt ovenfor og finn ut hva som er jord, tenning og konstant strøm (+12V). Er der ikke tenningsstrøm kjører du gul og rød sammen på spilleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg