momo Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Få med gumball i dag kl 20.00.. Mye morsomme biler og kjøring der! :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Originally posted by momo Få med gumball i dag kl 20.00.. Mye morsomme biler og kjøring der! :D Den 6. posten om "Gumball på TV2 idag?! Noen som har lyst til å ta den opp og legge den ut? :) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Den 6. posten om "Gumball på TV2 idag?! Noen som har lyst til å ta den opp og legge den ut? :) :D JA! Noen må gjøre det.. får ikke sett det :( MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrico Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Noen som tok opp? Jeg tok opp.. men tar noen dager før det kommer på nettet.. Bare lurte på om noen andre som tok opp legger det ut i dag el no... Noen som vet? :rolleyes: Siter '99 Saab 9-3 2.0t x'94 Volvo 460 (2.0l) x'89 VW Corrado g60/Turbo x'93 Volvo 460 (2.0l) x'85 Volvo 240 (2.3l) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Må bare få den på pcen min. det var helt rått Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 HELT RÅTT????????????Det er noe av det dommeste jeg har sett,sitte å høre på Atle gulbransen som er så førbanna negativ til hele greia,hva hadde han forventa seg da???????det blir vel bare sånn når det kommer så mye forskjellige folk med så rå biler,det må jo bare bli en ulykke avogtil.hadde han vært annsatt hos meg og kommet hjem med en "dokumentar" som dette så hadde han fått sparken.hvorfor skal det alltid være så førbanna politisk korrekt alt som skal lages i norge????? mvh.Tommy Talle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 sleng opp henrico.. fikk det ikke med meg selv jeg :rolleyes: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Sjekk ut http://www.ultimaterally.com/ Her er det snakk om $ 2 000 000 i 1. premie så blir nok enda villere enn gumball! Er forresten Kimble som arrangerer det. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Originally posted by cREATURe Sjekk ut http://www.ultimaterally.com/ Her er det snakk om $ 2 000 000 i 1. premie så blir nok enda villere enn gumball! Er forresten Kimble som arrangerer det. Høres bra ut: Join the Ultimate Rally now.All you need is US$ 30,000, a super car and driving skills. Også: The organizer also reserves the right to cancel any event at any time for any reason. No refunds will be made in this case. Hmmm.. :D Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Har på følelsen av at det blir et par avlysninger da ja... Mannen er jo en "liten" kjeltring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Han skryter jo på seg at han har blitt rik pga innsidehandel.. og sittet i fengsel for det :rolleyes: Så han er vell litt småkjeltring ja :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrico Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Originally posted by momo sleng opp henrico.. fikk det ikke med meg selv jeg :rolleyes: Den ligger nå ute.. tatt opp av awt! :D http://www.bilforumet.no/topic/48090-gumball-3000-på-tv2/?do=findComment&comment=504082 Siter '99 Saab 9-3 2.0t x'94 Volvo 460 (2.0l) x'89 VW Corrado g60/Turbo x'93 Volvo 460 (2.0l) x'85 Volvo 240 (2.3l) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Tror han har nok av penger og det virker som han satser stort på å få til UR, så tror ikke han skal lure noen :p Sjekk ut galleriet på http://www.kimble.org/ , ser ut som han lever ett greit liv for å si det sånn :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Originally posted by momo Få med gumball i dag kl 20.00.. Mye morsomme biler og kjøring der! :D halll bitch am back.. hvorfor i all verden gikk du glipp av gumball??? drittttcoolt hehe...jaja du ser denne etterpa regner jeg med...vi snx klem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Hallo tispe... Grunnen til at jeg ikke fikk det med meg var at jeg var strandet i en gudsforlatt helvetelangfaenivold sted kalt flateby :D ...med flatt batteri.. hmmm.... nedtur Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg