Phantom Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Har ett strøkent interiør til Golf.. Er av typen gti.. Se bilde Ingen hull, ingen merkbar stor slitasje, lekkert... Er intressert i å bytte det i a) To stoler av typen bøtte b) Fire and ice interiør c) Lyst interiør, hvitt d) Noe med skinn Er forsåvidt fleksibel begge veier når det gjelder mellomlegg Bildet blir noe misvisende da blitsen fremhever fargene noe vel mye Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Hva skal du ha for dette? send meg PM :) Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmee Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Tar du noen flere bilder så skal jeg vurdere det mot mitt hvite cab intreør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Drar til tromsø i dag.. blir til tirsdag, men kan ta noen bilder da.. Kan du ta noen av ditt og ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmee Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Skal prøve å få låne naboens kamera, holder på å rense intrøret nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilverBig Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Melder meg på listen av interessenter, og tar gjerne imot noen flere bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet November 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 intressent av mitt eller hans ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilverBig Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Jeg er interessert i GTi-interiøret i første post. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg