Gå til innhold

Saab 99L Styling. Trenger HJELP!!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Har nettopp overtatt mutterns gamle Saab 99L.

Bilen er fra 1977 og i god stand...

Det jeg derfor lurte på var om noen hadde kunnet gi meg noen tips om hvordan jeg kunne style den?

Har lett rundt om kring men har ikke funnet noe styling-kit eller lignende til disse bilene... er det noen som kan hjelpe her?

 

Og har dere noen råd om hva jeg kan gjøre for å få den till å se bra ut?

Lakken er også ganske medtatt og derfor vurderte jeg å lakke om... men det koster vist flesk hos en proff lakker, så jeg vurderte å ta i bruk spraybokser... Noen råd angående det?

 

Og om noen hadde noen "motor tips" hadde det vært konge også...

 

Håper noen kan hjelpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

scandium har airflowkit stylingkitt til saab 99, både 2, 3 4 og 5 dørs. de holder til i sverige, men en i STCN importerer og selger veldig billig, ca 3-4000 for et komplett stylingkitt tror jeg. du kan sende ham en mail; skilpadda

 

dette bodykittet, sammen med saabs orginale 16" super aerofelger (må bores om til gamle boltsirkelen...) er sinsykt rått på en saab 99!!!! ;) og er samtidig utrolig billig, dersom du sender meg e-mail adressa di på pm, så kan jeg sende deg noen bilder, både på stylede 99'er og på bodykittet ;)

 

for mer tips og råd kan du sjekke forumet til saab turboclub of norway , men jeg tror deler av forumet er stengt for ikke medlemmer nå... :s billigste motortrimm er i alle fall å skifte filter, plugger o.l. , i alle fall som en byndelse

Image is nothing, boost is everything!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår