Audi fan Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Fikk et bud på 190 tusen(!!!!) på bilen min idag!! Brukbart på en 96.mod A4 1.8 T... Et tilbud æ ikke kan si nei til... Så til helga forsvinner "gliset"!!:( Siter 02 Audi A4 1.8 TQ www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Originally posted by Audi fan Fikk et bud på 190 tusen(!!!!) på bilen min idag!! Brukbart på en 96.mod A4 1.8 T... Et tilbud æ ikke kan si nei til... Så til helga forsvinner "gliset"!!:( ???!!!?!?!?!?!?! :hvaskjera wtf? Bra pris det må jeg si... Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 For å sitere noe en annen sa til meg da jeg skulle ha 135,- for min 95 A4 med selvkost på nesten 60 000,- Ta penga, å løp som FAEN i motsatt retning av kjøper, for den prisen der, det er nesten 2 good 2 be true.. spes på denne tiden av året! Så om du får 190K for din er jo det nesten.... ja... (målløs) Men seff, grattis med salget :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi fan Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Hehe!! Ja d høres jo rart ut,mn da han var å så på dn igår sa han når han dro: Bare finn ut ka du ska ha førr dn,så tar æ dn!! Jaja tenkte æ, å sa æ sku ha 190 tusen! Greit sa han,ska i banken i mårra.... :D Siter 02 Audi A4 1.8 TQ www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 hehe.. ikke noe som er mer gøy enn et slik salg! :D gratulerer med et MEGET bra salg ;) Ble endelig kvitt min etterhvert jeg og.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi fan Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Bare så synd at æ ikke har noe løst å selge!! Mn æ må vell,kan ikke si nei til en sånn pris... Siter 02 Audi A4 1.8 TQ www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 For å svare rett på det: Sier du nei til det, er du dummere enn kjøperen, å tro meg, DET vil du ikke være :D P.S Ikke no dis- respect til bilen din ass, den er strøken;) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi fan Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Må nok si ja!! Men har ikke peiling på ka æ ska kjøpe no?? Siter 02 Audi A4 1.8 TQ www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Tja, om du har 190 lapper i lomma skal jo valgene være ganske mange, spørs jo litt HVA du er inne i da. Og hvor interessen ligger.... Mye fint der ute, er bare å søke på ALLE biler opptil 200 000 på en bruktbilbase så finner du nok noe artig ;) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi fan Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Har litt lyst på Nissan 200 sx s14... Siter 02 Audi A4 1.8 TQ www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Kan jo få MASSEVIS som er artig til 190000,- Blir det japse på deg og ja? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Gå for Nissan, det er kvalitet :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi fan Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Har litt lyst å prøve Nissan ja!! Mn d er jo ikke noe galt med Audi,så d kan hende d blir d igjen!!? Siter 02 Audi A4 1.8 TQ www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 hvis du er fornøyd med audi, og vill ha noe litt anderledes en en a4 så synes jeg du bør se etter en audi a6. den som kom i 97 eller var det 98. Så en sånn sølvgrå stasjonsvogn på en bilbutkk for ne stund siden. var sinnsykt tøff 190 000 må jo være et veldig bra tilbud, en jeg kjenner solgte sin a4 1.8t full infinitystyling + vinge, bakrutedeksel, lyktelister. med helt nytt justerbart senkesett, chip, effektanlegg, powerfilter, turbotrykksmåler. Med byttet alt mulig av slitedeler retet før salg. han fikk ca 135 for den for over et halvt år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Ikke for å være pessimistisk, men tror du banken blar opp 190" til en -96 A4? Kan jo håpe, men er ikke helt sikker på at de går med på det. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg