Gå til innhold

Gumball 3000 på TV2

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by BLACK.PEARL

 

 

:mad: Kan ikke bruke torrent.tullet... CRAP!! :mad: :mad: :mad:

 

last ned en (torrent)klient f.eks. "Azureus" den er veldig bra synes jeg. innstaller på vanlig måte. så laster du ned torrenten som "awt" la ut, dobbetklikk på fila. resten går av seg selv! nå har du gått torrentskolen:P :)

 

edit: fikk sett det nå. men herregud, begynn å grin a! Atle Gulbrandsen visste hva han gikk til, han visste han kunne kjøre ut akkurat som alle andre. kjører du i 300 så veit du at noe kan skje, det er et valg personene har tatt. også nytter det ikke å si at du kjører pent, man har ikke kjørt pent når man kommer inn som bil nr.30 så mye som det blei tukla med veiene her.......skjønte dere ikke at dere måtte ha GPS før dere begynte?

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ehrnst

 

last ned en (torrent)klient f.eks. "Azureus" den er veldig bra synes jeg. innstaller på vanlig måte. så laster du ned torrenten som "awt" la ut, dobbetklikk på fila. resten går av seg selv! nå har du gått torrentskolen:P :)

 

 

 

Takker!

 

Meeeeen, fikk opp denne drittbeskjeden (Bruker Mozilla Firefox som browser og Norton Internet Security + Anti Virus):

 

"Access to the port number given has been disabled for security reasons"

 

Er det Firefox eller Norton som har skylda her??

 

Hmm...

 

Edit: Nå prøvde jeg å åpne linken GJENNOM Azureus, men da dukket denne feilmeldinga opp:

"Status: Feil: Execption while dowloading http://sleep.ath.cx:6000/: Ingen tilgang"

 

Dette betyr da?

 

Edit 2: Jeg har klart det nå... Helt for jævlig tungvint å først finne en nettside, søkemotor, også søke gjennom titalls sider for å komme fra til link som funker, også laster, OGSÅÅÅÅÅ åpne det. Er ofte en må pakke opp osv.. Crappy shit...

 

Men jeg får lasta ned torrent nå iaffal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var greit jeg. Som enkelte har sagt her inne var kansje ikke klippingen og overgangene helt 100..

 

Men hvis man tenker seg at man skal være kritiske til ulovlige ting(at gumball ikke er ett race er jo bare jug). Så syntes jeg at det var en bra dokumentar. Det viser blandt annet holdingen til selskapet Gumball og holdningen til endel av deltagerene.

 

Og til dere som ikke forstår at Atle nesten var på gråten når dem filmet av den vraka cosworthen. Det er faktisk sånn man føler seg når man kommer til sånne kræsj steder. En ting er å lese om det i avisa dagen etterpå, men å se det der å da er faktisk noe som hjertet skikklig i halsen. Har personlig vært i en rimelig hard ulykke hvor jeg utrolig nok gikk fra det hele med bare skrammer. Men jeg må si at jeg lærte masse av det. Er vel som det meste annnet man lærer ikke av det før man har opplevd noe sånt.

 

Ikke tro at jeg ikke kjører fort og hardt på gata i dag. Jeg kjører til stadighet både fort og hardt på gata. Men jeg har lært meg at det finnes grenser på hvor fort det er fornuftig å kjøre. Blandt annet bryter jeg sjelden fartsgrensa i by/tettbegyd strøk lenger.

Å kjøre i over 300km/t på gata er faktisk helt idiot uansett hvor langt man ser. Da det faktisk er begrensa hvor langt øyet ser. Bremselengden fra over 300 er rimelig lang..

 

synes dem fortjener en tommel opp for innsatsen dems i gumball

Mazda mx5 -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at det går ann å syte så fælt som dere.

 

jeg syntes at dette programmet var ganske bra jeg. værtfall bedre enn ikke noe program.

 

og til dere som er så negative hvis noen av dere har laget noe bedre så er det bare og si ifra. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Het greit laget, om det hadde vært "amatører" som hadde lagt ut filmen på internett. Som en produksjon laget av en stor tv-kanal på en lørdagskveld var dette alt for dårlig laget og dårlig kvalitet.

Jeg synes det ble alt for mye klaging på Atle, han visste da hva han gikk til? At folk kjørte fort og at ulykker ville skje? Har heldigvis episonede fra extreme. de er mye bedre.

Fighting for peace is like fucking for virginity ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange her som uttaler seg om ting de ikke vet en skit om hvertfall! Er det noen her som har forsøkt å gå til TV2 og foreslå en dokumentar fra Gumball? Ikke det? Da kan jeg fortelle at bare det å legge frem forslaget krever baller. Atle gjorde dette, og fikk gjennomslag. Respekt!

 

OK, utgangspunktet var selvsagt langt dårligere enn det kunne vært. Én bil og noen få kameraer er selvsagt for lite, nettopp derfor er heller ikke dokumentaren vinklet som en stor og flott reportasje der man viser alle de flotte bilene og all glamouren. Tvert i mot. De viser hvordan Gumball faktisk er for to deltakere som ikke har vært med på dette før.

 

Jeg synes de har lykkes. Dokumentaren er personlig og tør å peke på de negative tingene ved Gumball som arrangøren iherdig forsøker å feie under teppet. Jeg synes Atle viser en veldig menneskelig og følsom side av seg selv. Det er lov å syte litt når alt går på tverke og arrangøren ikke klarer å holde det de lover. For dere tror vel ikke at TV2 sender sin Formel 1 kommentator på en slik tur dersom det er fare for at han ikke skal rekke Formel 1 sendingen? Det var arrangøren som ikke klarte å holde tidsskjemaet, til tross for løfter i det vide og det brede.

 

Dette var for meg en sterk dokumentar som fortalte sannheten om Gumball. Selvsagt kunne det vært enda bedre dersom man fikk boltre seg fritt med TV2's midler, men bare det at de turte å gjøre dette er positivt i mine øyne.

 

Fredrik

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noe annen mulighet for å laste ned enn Torrent? Må se dette. Går glipp av alt nå for tiden jeg:s

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår