RSG60 Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Har akkurat skaffa meg en 83 mod golf c, som mitt lille vintervrak, Lampa for kjølevatnet står å blinker urytmisk( alt fta 1-3 ganger i sekundet) hva er det denne lampa skal indikere? og hvor sitter en eventuell sensor eller lignende? Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Den blinka på min mk2 når det var for lite kjøleveske, den sensoren sitter på toppen av ekspansjonsdunken (der du fyller på vann/kjøleveske) Eller så blinker den jo også når kjølevannet blir for varmt (koker) men da skal jo temp-nåla være på topp. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Men i de fleste biler blinker den fordi ett eller annet i elektronikken der er ødelagt.. Gjør det på min, har byttet både føler i tanken og på radiator.. Men har ikke blitt noe bedre! Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg