LeifPer Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 jeg tok ut speedometert mitt her forleden og da fant jeg ut at det manglet en kobling. det er en kobling på hver side og en i midten. Jeg manglet den i midten. Jeg tok ut speedometeret på en delebil jeg har og der fant jeg koblingen jeg sansynligvis skal ha, men problemet er at jeg vet ikke hvor jeg skal koble den inn. koblingen er gul og kul. er snakk om en 323i 85 mod. er det forresten noen som har koblingsskjema til denne bilen?? takker for svar! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Er det noen forskjell på utstyr på disse to bilene? Et ekstra stikk kan ofte vær til annet utstyr som du ikke har på bilen. Jeg mangler også den i midten, men alt jeg skal ha er der og virker. Hvis du kan si meg hvilke tall det står på ledningsstikket kan jeg sjekke ut hva de er til. Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 det står så masse som 1 372 348.3 ks. du har vell ikke koblingskjema på pcen din ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Har ikke koblings skjema på pc`n Nei. Tenkte på hvilket nr. hver ledningen har slik at jeg kan gå inn i det koblingsskjemaet jeg har for å finne ut hva hver enkelt ledning går til Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 mulighet for å scanne? du fant ikke ut hva ledningen var til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 jeg har også problemer at ryggelyset ikke fungerer, er det noe som vet hva feilen kan være? (pærene er ikke gåne :P) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Ryggelysbryteren kan være gåen. Har aldri byttet på en slik bil, men det går å teste den ved å ta ledningen ut i fra kontakten å sette den direkte i jord med tenningen på for å se om ryggelyset tennes. Holder på å prøve å finne frem koplingsskjema på pc`n nå så hvis jeg for det til skal jeg gi deg beskjed Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 kjempeflott! takker for hjelpen så langt! vet du hvor ryggelysbryteren sitter?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 På gearkassen.... Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuleokk Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Originally posted by Remi Berg Ryggelysbryteren kan være gåen. Har aldri byttet på en slik bil, men det går å teste den ved å ta ledningen ut i fra kontakten å sette den direkte i jord med tenningen på for å se om ryggelyset tennes. Holder på å prøve å finne frem koplingsskjema på pc`n nå så hvis jeg for det til skal jeg gi deg beskjed ryggelysbryteren er i girkassen..... ligger like der som du ser strømledningen går inn i girkassen.... Siter BMW= Burn my wheels!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 takker for svar :) har aldri fått så mange svar før, har bmw folkar livna til eller? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg