fast_car_rider Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 På min e30 lyser ispection lyset og det står oil check ett eller anna, men jeg har bytta olje og den lyser fortsatt, noe som vet hvordan jeg kan fikse problemet eller eventuelt hvordan man slår den av, irriterende!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Det er service indikatoren. Den resettes når du har levert inn bilen på oljeservice på et Bmw verksted. Du kan få den resatt hos Bmw men det koster vel en 3-400 kroner. Men det finnes jo noe trikse greier, om det funker vet jeg ikke og de garanterer ikke for at bilen din funker etterpå Triks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Det er vel Inspection 1 eller 2 du skal ha da. Disse inspeksjonene inneholder en god del mer jobb enn bare å skifte motorolje. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Kan jo prøve å finne sensoren til olja, sikkert den som er gåen, hadde samme problem med spyleveska. Enten bytter du til en ny eller så er det bare å koble sammen de to ledningene som går inn i målern, dette vil lure checklighten til å tro at alt er i orden med olja. Men husk å sjekk mauelt, da det ikke vil fungere som det skal.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_car_rider Skrevet Oktober 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 jeg tenkte på den greia som er i midten nederst i instrumentpanelet på e30, den som har flere små lys (grønn, gul, rød) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Originally posted by 2maz Det er service indikatoren. Den resettes når du har levert inn bilen på oljeservice på et Bmw verksted. Du kan få den resatt hos Bmw men det koster vel en 3-400 kroner. Men det finnes jo noe trikse greier, om det funker vet jeg ikke og de garanterer ikke for at bilen din funker etterpå Triks Det var de jeg mente også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Originally posted by fast_car_rider jeg tenkte på den greia som er i midten nederst i instrumentpanelet på e30, den som har flere små lys (grønn, gul, rød) Helt i orden, jeg misforsto bare.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW- Bergen Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Det er meget skjeldent disse "triksene" fungerer, gjorde hvertfall ikke det på min 320 e36. Stressert fortsatt med å finne ut av det.... så hvis det er noen her som har gjort dette med hell hadde det vært greit med en detaljert forklaring. Phfuuuusen! Siter BMW 325I E36 1991 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 På mine E30'er, har det funket med "triks". Har ikke lest linken som lå lenger oppe, men det er vel noe om å kortslutte fra en bestemt pinne i servicekontakten, mot jord, sette på tenningen og vente noen sek?? Dette funker i hvertfall på alle de BMW'ene eg har testet på. Skal finne ut hvilke pinnenr det er når eg kommer hjem. Er forskjell på -88 og 88- modeller.. (ny og "gammel" servicekontakt) Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_car_rider Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 vet du noe om 87 modell, gidder du å forklare hvordan man gjør det ta med bilde hvis du har, jeg har aldri gjort det før.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_car_rider Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Originally posted by 2maz Det er service indikatoren. Den resettes når du har levert inn bilen på oljeservice på et Bmw verksted. Du kan få den resatt hos Bmw men det koster vel en 3-400 kroner. Men det finnes jo noe trikse greier, om det funker vet jeg ikke og de garanterer ikke for at bilen din funker etterpå Triks får ikke til de triksa, skjønner ikke hva som skal kortsluttes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Du har vel gammel plugg tenker jeg. Da er det det minste bilde du skal se på. (linken :Triks) Kortslutt der de to pilene viser. Pluggen har du vel funnet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Kjøp deg en nullstiller....koster ikke mye Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 hvordan "lurer" jeg spylerveska til å slutte å lyse? :p Siter bmw e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Hva med å bare ha bilen på service? :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg