Bead-lock Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Etter litt ringing på nye rør til prosjektet så gjør jeg en lite hyggelig oppdagelse..... ringte Svandsen og lurte på pris på 3" rør Skulle få en bra pris.....sa han.... 242 kroner pr meter,skulle hatt + mva men han sa 242 inkl..... Etter litt fundering så ringte jeg til Stavanger rørhandel..... Jeg ba om pris på 3" rør og han sa 38 kr meteren.....+mva.... jeg holdt på å miste røret, men sa da hva jeg hadde fått av pris hos svendsen........ da lo han i andre enden og sa bare at de bestiller bunter på 30stk å får de til enda billigere pris......:D Ja, Bead-lock ble blorød i ansiktet......anger2 Å det som også var bra..... var at Stavanger kunne levere i tynnere godsmateriale også.... ned til 1mm, det er ca 1/3 av vekta på DRENERINGSRØRA til svandsen på 2,9mm..... Så godta ikke alltid prisen gitt av 2 håndsfirmarer! Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Enig i det, men er det ikke slik at tynne rør kan gi endel uønsket resonnans? Er ikke sikker, mener bare å ha hørt det et sted.... Men det sparer jo litt vekt da! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Heheh, ja det kan lønne seg å ringe litt rundt.. Åssen går det forresten med prosjektet? Det er vel "bad boy" det er snakk om? ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Jeg kan trøste deg med at jeg betalte 470 kroner for 1 meter 3" hos Vangbo!:mad: Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eko004 Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Svendsen har økt prisene eksplosivt de siste årene. Jeg fikk bygd meg et effektanlegg der på en sierra for noen år siden for den nette sum av 1750,- ink. mva. Da hadde jeg bakpotta selv. Denne prisen må jeg nok dobble i dag. Det sier litt. Lønna mi har ihvertfall ikke økt med 100% siden den gang. Var ikke klar over at Vangbo var så dyr. Men da er det ingen vits i å dra dit heller da. Fikk bytta eksos på astro van min på Bilens eksosanlegg i Oslo for 1200,-. Og det var med effektpotte også som var litt dyrere enn original. Svendsen skulla da ha nesten 2000,- for originalanlegg. Siter Eiko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Join the club pissed at Svendsen... Men du vet du om Stavanger rør har bøyer også? Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 ? selger de rør så burde de vel ha det også.....? de leverer jo til industrien.... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Gratulerer era... du har jo posta 1000 ganger jo :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg