dannkape Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Har nylig kjøpt meg en '82 Golf, med tilnavnet "Kamei X1". Jeg finner ikke noe info på nettet om denne varianten av golf. (Annet enn at serienr'et ikke er innfor special editons rekka.) Noen som sitter på interessant info? Siter <>< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 sitter desverre ikke på noe info, men den er fet :D har du noen stylingplaner da??? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Hahahaha.... Gratulerer med kul Golf. Akkurat den bilen der kjørte moren min rundt i fra 1985 til 1991. Kjenner Ove som du kjøpte bilen av, som er 3. eieren på bilen siden den var ny. Bilen hadde tidligere både sideskjørt og frontspoiler, men de forsvant en vinter det var mye snø. Hvis du har flere bilder, så send meg gjerne en PM... Grattis! Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannkape Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by henning_dt85 har du noen stylingplaner da??? Ikke noe enda... Har for tiden hverken tid eller penger til slikt... (Dessuten er det noe (forhåpentligvis ikke så store) problemer i motorrommet som må fikses først...) Men skal ikke se bort i fra at den blir "batikkfarget" av dama... ;) Siter <>< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 sjøl om den stylinga der ikke er pen. så syns ejg du bør beholde den slik.. sjelden sak.. blir sikkert en klassiker :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 holy malony! Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by Helios sjøl om den stylinga der ikke er pen. så syns ejg du bør beholde den slik.. sjelden sak.. blir sikkert en klassiker :) Skulle akkurat til å si det samme. Pusse den opp så den blir 100% strøken, og sette på sideskjørt og frontspoiler som ble revet av og beholde den original! :) Golf skal ikke styles. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by dannkape Har nylig kjøpt meg en '82 Golf, med tilnavnet "Kamei X1". Jeg finner ikke noe info på nettet om denne varianten av golf. (Annet enn at serienr'et ikke er innfor special editons rekka.) Noen som sitter på interessant info? Er en helt vanlig golf påsatt kamei styling.... altså ingen special edition eller noe Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Den kom vel sånn fra fabrikk, gjorde den ikke? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannkape Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Så vidt jeg vet er den slik fra fabrikk ja. (Tidligere eiere var ikke akkurat mekke/modde typen...) At det ikke er noen Special Edition er jeg klar over. (I alle fall i følge serie-nr liste på britiske SE web'er) (BTW: hva *er* egentlig så "special" med SE biler?) Siter <>< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg