RD 350 Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Når jeg trykker på clutch pedalen er det først 3cm dødgang, deretter tar den... (såvidt) Den kjennes også litt rar ut, ettersom motstanden i pedalen varierer når jeg trykker inn... begynner clutch'n begynner å bli sliten...? det blir også et ganske stort rykk når jeg slipper clutch'n.. (for å sette den i gir) hva må jeg bytte? er denne ok, eller trenger jeg noe mer? må/bør kabelen også skiftes? MÅ dette gjøres på verksted, eller kan en kompis fikse det? 86 mod 80 cc. Takker for svar! Siter Da er det blitt ny bil: Audi cab med 5cyl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gecco Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Om du kan gjøre det selv eller ikke kommer ann på hvor mye du kan, og hvor mye du orker og jobbe selv. Gikk helt fint og skifte clutch på min 91 Audi 90. Siter 2000 VW Passat 1.9TDI 4motion X 1991 Audi 90 2.3E Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apexy Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 sitter her steik forbanna. klokken 04:49 om natta. no e eg nettopp blitt tauet hjem. hadde meg en liten burnout, og ruste motoren og slapp clutchen og det begynnte og komme røyk. weeeee tenkte eg. og ga pedal. så etter ca 30sek så kom det ett rykk gjennom hele bilen og først DA!! begynnte hjulene og gå rundt. det trodde eg de allerede gjorde!!?? :( så tenkte eg fuck her e det bare og kubbe bilen. og det gjorde eg. så ventet eg noen minutter til røyken hadde lagt seg over bergen og så satt eg meg inni for og starte den og kjøre. men ikkkje FAEN om den skulle i gir!!! var ikkje LITT snakk om!!! så eg bandte og steikte i evig lang tid og skjønnte at no må det tauing til her!!! :( blææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ hmmm. blæ. men det eg egentlig skulle spørre om var om noen hadde en ide om ka det kan være. lurte litt på om det var thrust/utløser lageret som eg har grilla??? for det starter helt fint, men når eg trykker clutchen helt dønn i gulvet, så NEKTER den å gå i gir. men noe annet som var rart og var det at, eg satte den i gir FØR eg startet, og så startet eg den og kjørte litt framover så bremste eg, men den kubbet IKKJE når eg stanset selvom den stod i gir ??? WTF e det selve lammelen og som e slipt ned til en tynn flis ??? skjønnte ingenting av det siste problemmet her ??? håper noen gidder og ta seg tid til og svare. takk på forhånd. no går eg og griner meg til søvne blææ :( :( :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Oppbrent clutch. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbhovl Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 haha:D Jeg tipper knekt trykkplate! Hadde det ikke vært noe igjen av lamellen din hadde du fått den i gir, men ingen ting hadde skjedd om du hadde sluppet clutchpedalen:) Siter - 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo - 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.