karlhenrik Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by magnus_primera Funker helt fint! Den første reelen jeg fikk var ødelagt, så da jeg fikk ny fungerte det PEFEKT =) Trengte du og legge noe ledningsnett eller byttet du bare releen ? Jeg har en audi a4 stasjonsvogn -97mod trenger man ledningsnett til denne tror du ? Siter Golf IV 1,9 TDI (Midlertidig) Audi a4 1.8 Stasjonsvogn (Solgt) Nissan Sunny 1.6 -92 mod (Vraket) Bmw e30 320i Coupe (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind2 Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Det lurte jeg også på, og sendte en e-post til Bilxtra. Ifølge dem er det bare å bytte releet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlhenrik Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by Øyvind2 Det lurte jeg også på, og sendte en e-post til Bilxtra. Ifølge dem er det bare å bytte releet. Var det på samme bil og mod som jeg har ? -KH Siter Golf IV 1,9 TDI (Midlertidig) Audi a4 1.8 Stasjonsvogn (Solgt) Nissan Sunny 1.6 -92 mod (Vraket) Bmw e30 320i Coupe (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 nei, trenger kun reelen. Så må du koble de ledningene fra reelen på noen andre ledninger, og vips så er det gjort.. Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monte Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Hvordan fungerer dette da? Var på bilradiospesialisten for å handle meg en slik, men dem sa at dette var noe dritt... fungerte 1 av 4 ganger??? Noen med erfaring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlhenrik Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by monte Hvordan fungerer dette da? Var på bilradiospesialisten for å handle meg en slik, men dem sa at dette var noe dritt... fungerte 1 av 4 ganger??? Noen med erfaring? Har bestillt mine fra bilextra, får dem i morgen (mandag) så gir deg en lyd når de er montert, så får du iallefall svar på det... Siter Golf IV 1,9 TDI (Midlertidig) Audi a4 1.8 Stasjonsvogn (Solgt) Nissan Sunny 1.6 -92 mod (Vraket) Bmw e30 320i Coupe (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlhenrik Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Originally posted by magnus_primera nei, trenger kun reelen. Så må du koble de ledningene fra reelen på noen andre ledninger, og vips så er det gjort.. Har fått releet og fjernkontrollen nå, men hvor i bilen skal dette kobles ? Finner ingen plass og koble det jeg... Siter Golf IV 1,9 TDI (Midlertidig) Audi a4 1.8 Stasjonsvogn (Solgt) Nissan Sunny 1.6 -92 mod (Vraket) Bmw e30 320i Coupe (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Regner med du må kople releet rett på s.låsmotoren som sitter v/ høyre hjulbue bak trekket ditt i bagasjen, men den har du vel finni :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Den bør kobles på under sparkepanelet på venstre side ved passasjer siden, (under der du hviler foten din) Ring Sørensen & Balchen AS for å få vite hvilke ledninger du skal benytte deg av, Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
illusion Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Har tenkt å kjøpe sånn speedy te a4en min og nu.. Noen som har lyst å legg ut bilder av monteringen? :) Siter [... Passat Streetfighter - Highline Edition ...] [http://www.coppermine.shows.it] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelland Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Jeg synes at monteringsanvisningen som fulgt med var ganske dårlig. Hadde vert fint om noen kunne lagt ut bilder eller en bedre forklaring? Har ikke så lyst til å prøve meg fram på hvilke ledninger jeg skal koble til.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exsodius Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Noen som har prøvd speedy på ford focus? Lurer på hva som er best av speedy og enforcer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind2 Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Vurderte dette, men la heller i noen kroner og fikk installert alarm med fjernkontroll i Göteborg for 2200 norske kroner. Den styrer også sentrallåsen. Så fikk jeg FG-alarm på kjøpet:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg