EspenB Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Laars, du er ikke mye til økonom du....:rolleyes: Det der var det dårligste kostnadsoverslaget jeg har sett. Hvis bilen nesten ikke er i drift, hvorfor måtte da motoren og laderen overhales? Hvis en bare tar godt vare på lader og motor så varer de leeeenge. Men at den er strøken, det skal han ha. Personlig liker jeg ikke stylingen eller herpingen av interiøret. Det er kort og godt en bil for spes intereserte. PS: å få en G60 til å plystre fint og mye er det enkleste og billigste i hele verden. Stikkord, bytt luftfilter. Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Laars, du er ikke mye til økonom du....:rolleyes: Det der var det dårligste kostnadsoverslaget jeg har sett. Hvis bilen nesten ikke er i drift, hvorfor måtte da motoren og laderen overhales? Hvis en bare tar godt vare på lader og motor så varer de leeeenge. Men at den er strøken, det skal han ha. Personlig liker jeg ikke stylingen eller herpingen av interiøret. Det er kort og godt en bil for spes intereserte. PS: å få en G60 til å plystre fint og mye er det enkleste og billigste i hele verden. Stikkord, bytt luftfilter. just my 2 cent Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 har du noen bilder av den lilla bilen som er til venstre på dette bildet? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by EspenB Laars, du er ikke mye til økonom du....:rolleyes: Det der var det dårligste kostnadsoverslaget jeg har sett. Jajajaja, greia var at det ikke er problemer med å svi av altfor mye penger på en bil om man vil det, uansett om det synes eller ikke. :) Fler bilder fra treffet ligg her: Bilder fra VW-Audi treff Bl.a. bilder av den lilla. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by EspenB Her lukter ugler i mosen. Hvis den bilen er påkostet 200k, ville jeg spurt hvor i alle dager de har tatt veien:rolleyes: Og hvorfor måtte motoren overhales allerede ved 100 km? spurte meg selv det samme........:rolleyes: Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Pengene flyr utrolig fort når man har det morro, jeg vet hva jeg prater om. Siden han har kvitteringsbok så regner jeg med at han ikke lyver. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by Laaars Jajajaja, greia var at det ikke er problemer med å svi av altfor mye penger på en bil om man vil det, uansett om det synes eller ikke. :) Fler bilder fra treffet ligg her: Bilder fra VW-Audi treff Bl.a. bilder av den lilla. :) Var mange pene biler der. Den lilla var jo bra fet. Det jeg lurte på Laaars var hvordan du laget oppsettet på hjemmesiden der bildene var. Er dette vanskelig slik at du må ta inn et og et bilde og resize alle? eller er det noe som skjer automatisk når du legger de inn i en mappe eller noe? Trenger noe lignende oppsett på en side jeg har, men etter lenge googling fant jeg ingenting jeg fikk til å fungere. :( Spørsmålet var litt dårlig formulert, men... :S Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by Dodgy Var mange pene biler der. Den lilla var jo bra fet. Det jeg lurte på Laaars var hvordan du laget oppsettet på hjemmesiden der bildene var. Er dette vanskelig slik at du må ta inn et og et bilde og resize alle? eller er det noe som skjer automatisk når du legger de inn i en mappe eller noe? Trenger noe lignende oppsett på en side jeg har, men etter lenge googling fant jeg ingenting jeg fikk til å fungere. :( Spørsmålet var litt dårlig formulert, men... :S Har bare brukt Automatisk bildegalleri-generering i Photoshop. Finner den på "File > Automate > Web Photo Gallery".Så er det bare å putte inn mapper med bilder og større på bildene og små-bildene (thumbnails). Så ordner den resten. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by SpeedWell Pengene flyr utrolig fort når man har det morro, jeg vet hva jeg prater om. Siden han har kvitteringsbok så regner jeg med at han ikke lyver. Det var det jeg mente ja. Nå har jeg aldri fiksa opp en hel bil 100%, men jeg har jo sitti mange netter og drømt og regna på det, og spesielt understell og motor er jo et stort pengesluk. Så regner man på det, men glemmer alt småtteriet innimellom, og det blir jo penger det også. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Vet godt at pengene flyr når man holder på med bil, men stiller spørsmåltegn siden jeg selv har holdt på med en G60 tidligere. Den kostet meg flesk, men da jeg leverte den fra meg hadde den i det minste 220hk på hjulene bla...... Og den gang var det ikke like stor tilgang på deler til slike biler som det er i dag. Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Er jo langt i fra sikket at han har ovehalt motor fordi han må, men kanskje mer forde han kjøpte bilen og ville være sikker på at alt var så bra som nytt, tipp topp, bedre det en å ta motoren når den nesten detter sammen...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 måtte bare poste bildet her laaars, så bra da han fikk sparkel i premie an NBS :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 hehehe, ja! Men han skal ha for at han i det hele tatt tør... hehe :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by vwgolf2 måtte bare poste bildet her laaars, så bra da han fikk sparkel i premie an NBS :D Sparkel? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 hehe ja. bilen så rett og slett jævlig ut i karroserriet og plastikken.. sorry hvis eier av bilen er her på forumet ;) men ja..han skal ha creds for at han møtte opp på treffet ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg