kniff Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 hvor mye hk/nm tåler girkassen og driv verket til en golf g60 rallye?? hører snakk om 300hk. noen som vet hvordan en kan forsterke dette og hva det vil koste?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Vil anta at det som dreper kassen iallefall, ikke er hestene, men Nm. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Originally posted by kniff hvor mye hk/nm tåler girkassen og driv verket til en golf g60 rallye?? hører snakk om 300hk. noen som vet hvordan en kan forsterke dette og hva det vil koste?? Drevene tåler en hel del iaf i girkassa men det er diffen som er svakheten.... skaff en LSD diff så klarer nok drivverket ditt seg Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 holder på å bygge motor,og når den er ferdig er det rundt 400hk.. så eg må ha kasse og driv verk som tåler en skikkelig riv start.. vil denne LSD diffen tåle dette da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Satan ! 400hk i en golf.. det er jo bare uforsvarlig, hehe. Hva slags motor er det du skal hente ut 400hk av som passer i en golf ? Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Kommer jo såklart ann på hvordan du behandler bilen. Hard bruk med litt over 300hk, så begynner ting å ryke. peloquin front diff, quaife drevsats, samt litt modifikasjoner av bakdiff, så begynner det å holde. Da er det bare viskose koblingen som vil være svak. Men finnes ikke noe godt alternativ til den enda. Peloquin er i ferd med å lage lsd til bakdiffen også. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 hvor får en tak i disse delene og til hva pris?? Motoren er en g60 motor med 16v topp,smidde stempler,h-råder, stor turbo, stort insug med 3" gasspjel,store dyser og annet snaks:) gidder ikke skrive mer spesifik no.. er for trøtt til det..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Kunne jo nesten hørtes ut som motoren min det jo. hehe. Bortsett ifra at jeg har KR blokk. Kom med specs nå. Er ikke lov å komme med sånn info uten alle detaljer. ;) Quaife får man vel billigst i england. Men sikkert mulig å få kjøpt her i landet også. Peloquin bestiller man ifra usa. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolai Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 noen som har noen nettsider der eg kan få kjøpt disse delene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by kniff noen som har noen nettsider der eg kan få kjøpt disse delene?? http://www.scirocco.com eller http://www.tsr-performance.co.uk Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 spes vil komme i en egen tråd om bilen min..må bare få orden på ting og tang først:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg