rdl Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Hjelp! skal time motoren min. men finner faen ikkeno punkter /markeringer til timinga! Mottar, bilder, Tips. Linker/url hva som helst. haster som faen! 1.8l Zetec 105HK (96mod.) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissan_Turbo Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Må vel ha av toppdekselet, og så er det noen spor bakerst på kammene,som skal ligge vannrett md toppen. Pleier være et lite merke på det største reimhjulet også. Siter 1986 Nissan Laurel 3,0E SGX V6 170hk Kun 9stk i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Stemmer det...er et verktøy de bruker i spora bak på kammen...er i praksis bare ei plate med rett tykkelse. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 gutta. så langt vet jeg... jeg har faktisk satt på nye kammer nye kamdrev og ny forsterka regg reim samtidig som jeg satte på plass toppen igjen, men det er IKKE noen merker nede på reimhjulet eller på blokka som tilsier dødpunktet noen sted. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Gå i plugghølet med en skrutrekker, eller kanskje enn syl-leksjetesterslange og ett vannglass, på 1 eller 4, kjenn når stempelt er midt på TD, er nok merke, men kan kanskje være på svinghjulet. Kaskje du må inn på veivaksel-pos-giver, men tror ikke det. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 den er færri tima nå... Det var et jævla merke som var STØPT i blokka/bånnpanna som jeg måtte gå etter på reim hjulet... Fukca patent! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 ? Har sett det flere ganger på ulike biler, ikke noe uvanlig eller vanskelig å se i mine øyne... Sleng ut bilde hvis du gidder, hadde vært artig å se det på din motor Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Originally posted by Tape-R den er færri tima nå... Det var et jævla merke som var STØPT i blokka/bånnpanna som jeg måtte gå etter på reim hjulet... Fukca patent! trodde det var vanlig at det var sånn ejg ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Denne du skulle hatt :-) Er vel riktignok en sekser da! Men 1035hk på 23psi boost og 98 oktan............. http://www.autospeed.com/cms/A_2311/article.html Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Originally posted by Viking067 Denne du skulle hatt :-) Er vel riktignok en sekser da! Men 1035hk på 23psi boost og 98 oktan............. http://www.autospeed.com/cms/A_2311/article.html Tøft det...men med en sånn 4-liters motor er det like lett å klare 1000 hk som å klare 500 i en 2-liter...får litt gratis med alt det volumet...spes når en 4-liter klarer det samme turtallet som en 2-liter. :) Men på 23 psi...det er ikke verst :D XR6T...hmm...hva slags Ford er den fra? Noen som vet? Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Originally posted by Turboed1 Tøft det...men med en sånn 4-liters motor er det like lett å klare 1000 hk som å klare 500 i en 2-liter...får litt gratis med alt det volumet...spes når en 4-liter klarer det samme turtallet som en 2-liter. :) Men på 23 psi...det er ikke verst :D XR6T...hmm...hva slags Ford er den fra? Noen som vet? Er fra Australsk Ford Falcon XR6T. The 3,735 lb. Falcon sedan is powered by a turbocharged, twin-cam, inline six-cylinder engine mated to a five-speed manual gearbox. Good for 322 hp @ 5,250 rpm and 332 lb-ft of torque (available from 2,000 to 4,500 rpm), the Falcon is capable of reaching 62 mph from a standstill in a claimed 6.2 seconds. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by Viking067 Er fra Australsk Ford Falcon XR6T Ok...da er den vel hakke umulig å få tak i opp hit da... :( Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.