Pompiuses Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 Noen som så?? Husker noen hva den lille rotta de kjørte rundt med på bane het? Den med Hayabusa motoren? Sattan det gikk unna. Adrenalin på 4 hjul! Kosta ikke mer enn 20000 pund for et komplett byggesett. Hmmm kunne vært gøy :D Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 Het den ikke Westfield XTR? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Desember 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 ahhh, stemmer det... Hadde vært kult å bygd Devil Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 tror neppe man får godkjent faenskapet her i landet... http://www.westfield-sportscars.co.uk/xtr2.htm mer info om greia der.. hadde vært grisekult å prøvd en sånn en gang på bane lita rotte til £20000 som kjører rundt nesten hva som helst.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Desember 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 Hefig gjort å kjøre raskere enn en Pagoni Zonda på bane. Feteste var jo lyden... Satt med suround å så på. Fikk gåsehud :D :D Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 lyden PASSA til en sånn type bil.... må jo få sinnsyke horn i panna av å kjøre en sånn bil på bane da. så du forresten at dritten dro 1.2 G i svinga.. uten å slippe en mm. DET var sjukt... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 Det var bare SÅÅ RÅTT med de 80 åringene som tok donuts med S2000, lo så jeg nesten gråt! lol lol Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 Du finner jo råere kitcars enn den der saken der!Omtrent samme sigarhylsteret med Hayabusa-motor påmontert turbo!!Det vil vel kunne kvalifisere som en råere kitcar vil jeg tro :) :) :) Så en film på søndag om en Hayabusa motorsykkel med turbo og 450 hk,der kan man trygt snakke om ketsjup-effekt!!!På knappe 500 omdr. så tredobla effekten seg nesten.........effekt-kurven gikk loddrett :D :D :D :D :D :D :D :D Den var ikke mye kjørbar for de som eventuelt lurte på det......hehehehe!! Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 du tenker på dax rush med hayabusa turbo motor.. perverst leketøy.. men bygge turbo på den hayabusa motorn i XTR da.. må jo bli rent livsfarlig da.. doble effekten på den lille rotta. og med det veigrepet den jæveln har... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg