Gå til innhold

Min Jetta

Ranger emnet


Mr.Skyline

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jau, men det var noe av det første jeg gjorde.. så kan ikke være det.. la til og med opp bedre jord..

Men lurer på om blinkrelee er gåent da?

kke nødbryter, jording eller kabler eller lysene, eller pærene..

hmmmm..

Nå begynner jeg å bli kraftig irritert på dette ass..

kjører bilen snart på sjøen.. :P

- BMW 320i e36

* Toyota Celica GTI 2.0

* VW Jetta 1,8 (gt)

* Suzuki RMX

* Honda PX

* Nissan Maxima QX V6

* Volvo 320 (Traktor, fra 1964)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har prøvd d meste nå, men ingenting funker.. jaja, får vell bare prøve meg fram.. Får jeg bot av politiet hvis de stopper meg og det er noe galt med ene blinklys siden?

http://www.bilparken.nu/forum/index.php?&act=garage&CODE=12&CID=65

(bilen min) :)

- BMW 320i e36

* Toyota Celica GTI 2.0

* VW Jetta 1,8 (gt)

* Suzuki RMX

* Honda PX

* Nissan Maxima QX V6

* Volvo 320 (Traktor, fra 1964)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jasså!!

 

Denne bilen har jeg sett før ja..fint lite med slike jettaer i trondheim, om det er samma bilen.. :rolleyes:

 

Shell Granåsen btw...snakker vi to like biler eller er det du jeg ser av og til?

 

Tøff bil..Mye inspirasjon til min egen orginale ;)

 

PST: Aldri tenk på Møller om du skal ha deler..ALDRI!

 

Trønderlag bilder AS og Trondheim Bildemontering er tingen!!

 

Kan du forklare litt hvordan du fik kdet hersens vannet til å forsvinne? har akkurat samma prob i min egen, men bare på venstre side bak :S

 

Tenkt det kunne være topper som manglet under bilen (i gulvet) men neida! Skal sjekke plastikken på døren, om det er tett, om det er det..hva er det da? dørlister osv er tipp-topp også! :rolleyes:

 

Det er garantert en jordingsfeil, eller overledning på bilen din, irriterende dette der, men finn fram prøvelampa og målern, og sett i gang, start fra blinklyset og jobb deg bak til blink i baklampene! Good Luck!

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså!!

 

Denne bilen har jeg sett før ja..fint lite med slike jettaer i trondheim, om det er samma bilen.. :rolleyes:

 

Shell Granåsen btw...snakker vi to like biler eller er det du jeg ser av og til?

 

Tøff bil..Mye inspirasjon til min egen orginale ;)

 

PST: Aldri tenk på Møller om du skal ha deler..ALDRI!

 

Trønderlag bilder AS og Trondheim Bildemontering er tingen!!

 

Kan du forklare litt hvordan du fik kdet hersens vannet til å forsvinne? har akkurat samma prob i min egen, men bare på venstre side bak :S

 

Tenkt det kunne være topper som manglet under bilen (i gulvet) men neida! Skal sjekke plastikken på døren, om det er tett, om det er det..hva er det da? dørlister osv er tipp-topp også! :rolleyes:

 

Det er garantert en jordingsfeil, eller overledning på bilen din, irriterende dette der, men finn fram prøvelampa og målern, og sett i gang, start fra blinklyset og jobb deg bak til blink i baklampene! Good Luck!

 

TAKK :)

Joda, er nok meg.. bor ved sjetnemarka, og har vært en del på granåsen\mot byåsen ja.. etter 18.00 alltid da... pga bom :P

- BMW 320i e36

* Toyota Celica GTI 2.0

* VW Jetta 1,8 (gt)

* Suzuki RMX

* Honda PX

* Nissan Maxima QX V6

* Volvo 320 (Traktor, fra 1964)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså!!

 

Denne bilen har jeg sett før ja..fint lite med slike jettaer i trondheim, om det er samma bilen.. :rolleyes:

 

Shell Granåsen btw...snakker vi to like biler eller er det du jeg ser av og til?

 

Tøff bil..Mye inspirasjon til min egen orginale ;)

 

PST: Aldri tenk på Møller om du skal ha deler..ALDRI!

 

Trønderlag bilder AS og Trondheim Bildemontering er tingen!!

 

Kan du forklare litt hvordan du fik kdet hersens vannet til å forsvinne? har akkurat samma prob i min egen, men bare på venstre side bak :S

 

Tenkt det kunne være topper som manglet under bilen (i gulvet) men neida! Skal sjekke plastikken på døren, om det er tett, om det er det..hva er det da? dørlister osv er tipp-topp også! :rolleyes:

 

Det er garantert en jordingsfeil, eller overledning på bilen din, irriterende dette der, men finn fram prøvelampa og målern, og sett i gang, start fra blinklyset og jobb deg bak til blink i baklampene! Good Luck!

 

 

Kan være en annen Jetta du også har sett. vet det går enda en rød jetta i Trondheim som er styla. Har sett den på Melhus en par ganger, men vet ikke helt hvor den holder til. Pen er den iallefall.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jetta`n selges..

orker ikke å leite lenger etter den overleningen, så det blir den nestes problem :P Må fikses før EU kontroll iallefall..

SELGES

 

JETTA`N SELGES!!!

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=693108&username=

- BMW 320i e36

* Toyota Celica GTI 2.0

* VW Jetta 1,8 (gt)

* Suzuki RMX

* Honda PX

* Nissan Maxima QX V6

* Volvo 320 (Traktor, fra 1964)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fant litt rust på jetta`n her om dagen

men rust på man regne med... hate rust!!

men jeg skal ha en 323F, så bilen selges BILLIG ved hurtig avgjørelse!!!

13 000, med rockford fosgate fronthøytalere, og panasonic cdspiller!!

Dette er tilbud hvis noen kjøper den før slutte av MAI!!

KJØP KJØP!

rå artig bil

litt småfiks, men hvilken 86mod har ikke det?..

ring med på 93856200 eller send mail på joavg@tiscali.no....

- BMW 320i e36

* Toyota Celica GTI 2.0

* VW Jetta 1,8 (gt)

* Suzuki RMX

* Honda PX

* Nissan Maxima QX V6

* Volvo 320 (Traktor, fra 1964)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår