Gå til innhold

Min Jetta

Ranger emnet


Mr.Skyline

Anbefalte innlegg

Mandag 18.10 kjøpte jeg VW Jetta 1,8. Den er påkostet 40 000,- og fikk med en haug av deler.

Det er en 86 mod, som er bygd om til 90 Jetta.

40/40 Senket m/Papirer.

Fete 17" Alu felger (med 215 dekk, som er dritt å kjøre med. Alt for bredt og stort).. Så disse felgene + dekkene selger jeg, for å kjøpe nye. 13" Alu felger på vinterdekk med pigg. Badboy front.(forlenget panser) Det er også Sveiset bakluke med elektrisk åpner, slik at ingen kan bryte opp å stjele anlegget. Foran har den DTM leppe, som tar leggene på folk, hvis de springer foran bilen i fart. RC panser i svart. Av "trim" så har den fett effektanlegg og K&N Filter. Den er målt til 115hk. Alt av slitedeler er skiftet. Interiøret er "stylet" med lakkerte deksler rundt diverse instrumenter, dash, håndtak osv.. Torshov girkule, handbrekk, ratt, pedaler +++ Den har desverre verdens styggeste bakluke, som jeg skal pusse ned og lakkere på nytt i svart. Da blir det svart panser og svart bakluke.. Resten av bilen er rød.

 

Tok bilder idag, men den er dritt skitten.. Tar flere bilder senere, etter å ha vaska og polert den :)

Det er et styr å få ut bilder her, så gå innpå http://www.joachimvg.tk for å se bilder.. det er i venstre kolonne på "Min BIL"

- BMW 320i e36

* Toyota Celica GTI 2.0

* VW Jetta 1,8 (gt)

* Suzuki RMX

* Honda PX

* Nissan Maxima QX V6

* Volvo 320 (Traktor, fra 1964)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ThaBoZZ

Du klikker bare på IMG knappen hvis du har "vB Code" på "Normal Mode" da kommer det opp en liten popup hvor du

limer inn adressen til bildet ;)

 

hmm, men jeg hakke noe andresse til bilde.. Det er jo på joachimvg.tk.. må jeg lage en ny hjemmeside, der alle bilder har en egen "side"??

- BMW 320i e36

* Toyota Celica GTI 2.0

* VW Jetta 1,8 (gt)

* Suzuki RMX

* Honda PX

* Nissan Maxima QX V6

* Volvo 320 (Traktor, fra 1964)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår