Gå til innhold

History på www.exvitermini.com

Ranger emnet


arildh

Anbefalte innlegg

Originally posted by Audi quattro turbo

Hørte du med han om han kunne ta seg av Audi motoren min og massere ut noen flere hester ??? hehe......hva sa han om det som var gjort på din motor da ?? for å spørre seriøst

 

Han sa vel bare (med en jallastemme):

 

 

 

HAHAHAHAHAHAHA!!

 

slettet av moderator......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Audi quattro turbo

hva sa han om det som var gjort på din motor da ?? for å spørre seriøst

 

Han sa i grove trekk det samme som de andre motorbyggerne som har sett på saken.. at det er ikke slik man bygger en 1.000hk motor, for lav komp, helt feil oppbyggning av toppen, allt for mye portet++

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Jeg hadde besøk av MR JUN him self og sjefts teknikkern hans :D :D :D

 

Ja de var på sin årlige tur i europa. De var også innom alle sine andre forhandlere her i norge blant annet powerzone. De var og justerte bilen hans vet jeg. Er ikke sikker på hvem andre de var innom.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var innom Prospeed også :) det var rart å ha besøk av de folkene som jeg sett mye på TV før :)

 

Gleder meg til å dra ned til dem i januar å overvære sammensettingen av noe småtteri vi har bestillt der :)

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver å bygger ny topp nå som er klar for 13.000 Rpm :)

 

Kompen gjør jeg ikke noe med før det blir ny JUN motor. det tar jeg til neste vinter. Bremsing blir gjort hos Trond Stensbøl om et par tre Mnd.

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Jeg driver å bygger ny topp nå som er klar for 13.000 Rpm :)

 

Kompen gjør jeg ikke noe med før det blir ny JUN motor. det tar jeg til neste vinter. Bremsing blir gjort hos Trond Stensbøl om et par tre Mnd.

Hva i alle dager slags ventilfjærer tåler slike turtall da???? Uansett skal så bli rått å se resultatet QS!!!Gøy at også folk i lille Norge bygger gromme Supra motorer,ikke bare i Japan og Usa.Tror du at du kommer til å bikke den magiske grensen på 1000 hk eller ??? Turboen er vel kanskje litt knapp ?? Resten virker iallfall som den tåler både tusen og to tusen hk..........:) :) :) :)

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde vært kult å komme seg over 1.000hk grensen :) det bør væer mulig hvis jeg tør å bruke NOS ut over får å få tidelig spoolup.. Turbon flower nok luft til 1.100hk :D :D

 

Vi setter inn dobble Drag racing fjærer fra motorsykkel :)

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Inside

Å bruke NOS er feigt.

Det kan jo bare brukes i et par sek, da er det tøffere med en bil som du har max hk hele tiden ikke bare i et par sek.

 

Hvis du lærer deg å lese så ser du han vil prøve å bruke nos til anti-lag.. ikke max effekt..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis lystgass er feig er vel turbo/kompressor like feigt? hele poenget med lystgass er jo mere luft i sylindrene, akkurat samme som turbo og kompressor.. eller kansje det er feigt og trimme bilen i det hele tatt? :)

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Inside

Å bruke NOS er feigt.

Det kan jo bare brukes i et par sek, da er det tøffere med en bil som du har max hk hele tiden ikke bare i et par sek.

Har du noen gang prøvd eller sitti på med en bil med lystgass? Det er dritrått. Prøv så kansje du forandrer mening du også. Var selv veldig skeptisk til jeg fikk prøve det selv.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår