Gå til innhold

History på www.exvitermini.com

Ranger emnet


arildh

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som følger med på hva denne Mario på www.exvitermini.com driver på med for tiden.

 

Han driver for tiden å bygger en Skyline for dragracing og dokumenterer alle hendelser under byggingen.

Som dere ser sparer han ikke på kruttet når han er misfornøyd med noe hehehe...

 

QuickSilver: Du bør spørre denne duden om tips til hvordan man skal håndtere useriøse tunere :)

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

 

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Et av de flere gullkornene han kommer med...

 

 

After that issue was solved, the power tuning resumed, and it was completed at around 11:30pm last night. We have no idea as to what power the car is producing at the wheels now, because it just fries the tyres. Suffice to say, we free run the GT-3542 turbos without any wastegates now - boost control is for sissies. ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten wastegate ????? Jaha ???? En smule gærn han der da ??? Har fulgt litt med før men jeg har hatt et langt opphold nå.......kanskje jeg burde begynne på igjen ??? Jeg skal iallfall ha både wastegate og boostcontroller på Audien ;) ;)

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han legger ikke mye i mellom han Mario nei hehe..

 

Noen som har fått med seg hvem som har byggd den siste motoren han??? :D :D :D han var å inspiserte skadene på toppen min for ca 2 mnd siden :D :D han var ike imponert..

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Jeg hadde besøk av MR JUN him self og sjefts teknikkern hans :D :D :D

Hørte du med han om han kunne ta seg av Audi motoren min og massere ut noen flere hester ??? hehe......hva sa han om det som var gjort på din motor da ?? for å spørre seriøst

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår