Golf-Master Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Hei, jeg sitter og vurderer å slenge inn 2x 15" V-Max element med en Lanzar Opti 1400D forsterker. Elementene skal inn i en lukka kasse, bak i en Golf GTi 1.8 MK2. Vil tro dette skal trykke brukbart. Men hva tror dere? Kom gjerne med andre forslag. Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Jeg er ganske sikker på at dette vil kunne trykke brukbart ja ;) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Saken er det, at jeg vil det skal kunne trykke meget bra, og se hvor lenge gti'en holder sammen..;) Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 regner med at du var på sound pressure forumet også... skal se om jeg finner en film av bilen til marius på forumet jeg. der ser du to vmaxer som flytter hele bakplata på asconaen hans frem og tilbake. han sliter med å holde bilen sammen:D Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Rått! Skal få det til og trykke noe sinnsykt i golfen også, kanskje ikke så jævlig, men nesten:) Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg