Gå til innhold

Vinterbilder 2004/2005!

Ranger emnet


Øyvind Ryeng

Anbefalte innlegg

Originally posted by Radic

 

Mitt bilde ja, og det er helt korrekt! Regna med du ville kjenne det igjen, la det ut til ære for deg :)

 

 

Kjekt :-)

 

Var vel en tur på Von Post og Fredheim da, besøkte kanskje hotellbåten også?

 

Vært her da?

Fiskebt.jpg

 

Var kanskje litt utafor den løypa dere var.

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så hotell båten, men kun fra avstand på en scooter tur. vi var vel egentlig over store deler av øya. var på besøk hos en av sysselmann assistentene og fikk sett litt av hvert som vanlige turister sikkert går glipp av. Svalbard er litt av et sted, skulle gjerne tilbringt et år eller to der engang i mitt liv.

Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mfafa

Det slår deg kanskje at du bor veldig langt fra Japan... :D

 

(intet vondt ment, men du ser ut til å være stor fan av Japansk (bil-)kultur... "wannabe-japse" liksom )

Wannabe? Jeg er da 100% overbevist om at jeg er en Japaner som tilfeldigvis er født i en Nordisk kropp. Men hva har dette å gjøre med årets vinterbilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten fotosession ikveld med 15 minusgrader i lufta + den velkjente, iskalde Storslettvinden:

 

Utenfor den lokale fotografens atelié (?):

vinter007.jpg

 

Overeksponert Byggmakker:

vinter002.jpg

 

Hoppbakken:

vinter003.jpg

 

Fotballbanen:

vinter004.jpg

 

Spor i snøen:

vinter005.jpg

 

I "sentrum":

vinter010.jpg

 

Grantrær:

vinter011.jpg

 

Mere "sentrum":

vinter013.jpg

 

Platten i parken:

vinter014.jpg

 

På vei ned til hybelen igjen:

vinter016.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 2maz

Først legger du opp bildet på nettet. En fin tråd om hvor du kan gjøre det er her

Når du har gjort det, finner du URL'en til bildet. Trykker på IMG knappen ovenfor feltet du skriver postene på og legger URL'en der. Trykk ok og så Submit reply. Då skal bildet komme opp i posten din

 

takker var jo lett det:)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår