Viking067 Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Originally posted by Radic Mitt bilde ja, og det er helt korrekt! Regna med du ville kjenne det igjen, la det ut til ære for deg :) Kjekt :-) Var vel en tur på Von Post og Fredheim da, besøkte kanskje hotellbåten også? Vært her da? Var kanskje litt utafor den løypa dere var. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radic Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 så hotell båten, men kun fra avstand på en scooter tur. vi var vel egentlig over store deler av øya. var på besøk hos en av sysselmann assistentene og fikk sett litt av hvert som vanlige turister sikkert går glipp av. Svalbard er litt av et sted, skulle gjerne tilbringt et år eller to der engang i mitt liv. Siter Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 uff... ser veeeldig kaldt ut.... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Det slår deg kanskje at du bor veldig langt fra Japan... :D (intet vondt ment, men du ser ut til å være stor fan av Japansk (bil-)kultur... "wannabe-japse" liksom ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Originally posted by mfafa Det slår deg kanskje at du bor veldig langt fra Japan... :D (intet vondt ment, men du ser ut til å være stor fan av Japansk (bil-)kultur... "wannabe-japse" liksom ) Wannabe? Jeg er da 100% overbevist om at jeg er en Japaner som tilfeldigvis er født i en Nordisk kropp. Men hva har dette å gjøre med årets vinterbilder? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Liten fotosession ikveld med 15 minusgrader i lufta + den velkjente, iskalde Storslettvinden: Utenfor den lokale fotografens atelié (?): Overeksponert Byggmakker: Hoppbakken: Fotballbanen: Spor i snøen: I "sentrum": Grantrær: Mere "sentrum": Platten i parken: På vei ned til hybelen igjen: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 "Spor i snøen" var kjempebra bilde. Flott Øyvind yodude Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Originally posted by Viking067 "Spor i snøen" var kjempebra bilde. Flott Øyvind yodude Takker og bukker. Var selv fornøyd med akkurat dét. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Når jeg ser slike bilder av Svalbard, skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg flyttet derfra. Bare å poste flere bilder Viking! Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Nå som snøen har kommet for fullt her nede i sør og er det kanskje på tide og åpne denne tråden igjen :) Kor e reinsdyran? Dette er resultatet av 2 dager med snøfall.. Bildene er tatt på Skytta like nord for Oslogrensa Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Får komme med et lite bidrag jeg og da. Våknet til dette. (Tatt for litt siden) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 får faen ikke til å legge ut bilder!!! hvordan gjør man det? noen med en kjempe god forklaring?? Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Først legger du opp bildet på nettet. En fin tråd om hvor du kan gjøre det er her Når du har gjort det, finner du URL'en til bildet. Trykker på IMG knappen ovenfor feltet du skriver postene på og legger URL'en der. Trykk ok og så Submit reply. Då skal bildet komme opp i posten din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 fint?? Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Originally posted by 2maz Først legger du opp bildet på nettet. En fin tråd om hvor du kan gjøre det er her Når du har gjort det, finner du URL'en til bildet. Trykker på IMG knappen ovenfor feltet du skriver postene på og legger URL'en der. Trykk ok og så Submit reply. Då skal bildet komme opp i posten din takker var jo lett det:) Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg