Riisern Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Ser mobilsentrum selger tåkelys til Golf 2 før 90. Noen som har prøv disse? Festes de i rommet under fangeren der det sitter et plastdeksel? Evt noen andre steder man får tak i tåkelys til en Golf 1987? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 tåkelys uten 90fanger på golf 2 er jo bare ufattelig stygt. det bildet du har vedlagt også viser vel en "90" tåkelykt.. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Ser for meg ut som en tåkelykt til 90 fanger det ja ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Da må mobilseentrum oppdatere sidene sin :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Du kan jo skaffe deg en gti leppe og montere noen FIIIIIINE spredere i den.hehehhe Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Har spredere i leppa som jeg har nå. Har bygget inn noen, men vil ha de høyere opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg