Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by M 4-life counter strike n.e.r.d *offtoppic pjatt avsluttet!* [offtopic]Jeg har ikke spilt CS på mange år. Og før var det bare på LAN med kamerater ved noen ytterst få anledninger. [/offtopic] EDIT: Wow så mange poster denne tråden har skaffet meg. Vi vet jo alle hvilken posthore jeg er på Bilforumet. Bare slenger ut mine verdiløse kommentarer og meninger for å øke postcounten min. Og som vi alle vet: jo høyere postcount - jo større penis. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Øyvind Ryeng: Du vet vel at det er mye enklere for deg å finne disse trådene hvor dette emnet har vært diskutert tidligiere, da du vet hvilke søkeord som er relevante. Dessuten er det dårlig butikk å skremme bort nykommere fra forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 ...Nå var vel denne tråden verdt mye? Takk skal DU ha som har ødelagt tråden.... ONTOPIC: Jeg har hørt at det er billigere å bruke 323 som turbo-motor, da det er billigere deler til den... Ellers er det sikkert en 10-15 hester å hente ut ved å skifte kam og chip... Får lite ut av en chip i forhold til pris... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 ok, takker for seriøse svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg