LeifPer Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 hei. Hvilke muligheter har jeg i en 323? er det beste å bytte til 325 motor? hva må eventuellt byttes da? ledningsnett??hvor mye ligger en slik motor på ? Hvor mange hk kan jeg få ut av 323motoren med kam, chipp og div andre modifikasjoner? hva anbefaler dere? er det masse som skal til for å lage ett turboprosjekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 HVA MED Å SØKE? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng HVA MED Å SØKE? Ja, hva med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by Erik Braseth Ja, hva med det? Da hadde jeg sluppet å få kastet bort tiden min på dette svært vanlige spørsmålet som kommer opp minst en gang om dagen. Dette har vært diskutert opp og i mente tidligere, men teite "LeifPer" er for lat/tjukk/dum/hjerneskadd/mongoloid/CP til å søke opp de utallige trådene hvor dette emnet har blit diskutert. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 ....eller han er ikke så veldig kjent med forumet, og dets funksjoner.... TA PILLEN DIN GUTT!!!! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 vennlige folk på forumet her iallefall, det skal dere ha :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by LeifPer vennlige folk på forumet her iallefall, det skal dere ha :S Ja det kan du si. Det er noen tøffe typer her inne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Har ingenting med å ta piller eller å være tøff -> det handler om latsabber som kaster bort vår dyrebare tid på idioti. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Har ingenting med å ta piller eller å være tøff -> det handler om latsabber som kaster bort vår dyrebare tid på idioti. ojoj!!! "vår dyrebare tid"!!! storkar du :rolleyes: du og hvem andre? seriøst ta å ro ned litt!!! du var vel ny på forumet en gang du og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M 4-life Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 ka faen som feile dæ "Øyvind Ryeng"??*mr important* du behøve da faan itj å svar på all postan som bli lagt ut! bare ignorer det for i hælvette! "kaste bort min dyrebare tid" viss du e så jævli opptatt så må du vertfall ikke bruk tida di på å driv å syt om d t anna folk!! :mad: han "leifper" klare sæ HELT sikkert uten di hjelp Siter -BMW 318i E30 2 dørs 1987 Apex40x40,Enzo cup 215/40x17",jamex,polk audio (zinnoberrot) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Hehe, da er krigen igang gitt! Men helt seriøst - jeg sier bare "søk". Det er så utrolig mye info om dette (alle) emner i Bilforumets arkiver. Arkivet strekker seg fra alt mellom "Hvor kan jeg laste ned Eurobeat-musikk" via "hvordan Helmholtz resonansen i innsuget påvirker motorens volumetriske effektivitet" til "teoretisk design av et grenrør". Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 for å si det slik, når du leser posten, så går det raskere å bare gå ut av siden igjen enn å svare! smart ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M 4-life Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 ja, du sa "bare søk" men det går an å si d på en skikkelig måte.. høres ut som en liten drittunge når du kommer med uttalelser som noobfaen osv, bare fordi det kom en post som du ikke gidda å svare på(eller det gjorde du forsåvidt, men relevansen i svaret kan diskuteres....) Siter -BMW 318i E30 2 dørs 1987 Apex40x40,Enzo cup 215/40x17",jamex,polk audio (zinnoberrot) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by M 4-life høres ut som en liten drittunge når du kommer med uttalelser som noobfaen osv, Nei, det får meg jo til å høre ut som en 31337 h4XXX0r som phlekker m4d zkiLLz. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M 4-life Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 counter strike n.e.r.d *offtoppic pjatt avsluttet!* Siter -BMW 318i E30 2 dørs 1987 Apex40x40,Enzo cup 215/40x17",jamex,polk audio (zinnoberrot) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg