Feenyx Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Se også opp for kast i coil-olja, samtidig som du husker å lukke opp døra hver gang du slipper ut clutchen. Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Og så litt kjøre teknikk.. Dobbelt clutching..! Installer ein identisk clutch pedal ved siden av den orginale.. Dermed klare du og Dobbelt clutche når du skal gire Opp før ein sving..! Bakruta blir dobbelt så ren når du gjør dette! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Jeg har fått rusk i fenrikkeldysa på min bil? Noen som vet hvordan jeg fikser dette? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Originally posted by JChE Jeg har fått rusk i fenrikkeldysa på min bil? Noen som vet hvordan jeg fikser dette? Det høres desverre ut som den innvendige forgasserbelysningen din har tatt kvelden. Det er ikke noe vanskelig å fikse, men det koster skjorta og en halv arm! Da det skjedde med meg gadd jeg ikke bry meg. Går helt greit å kjøre med så lenge rotorpumpa står innstilt til å øke mengden aluminiumsolje ved gasspådrag. Lykke til med reparasjon om det blir noe av den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Det venstre kjørelyset mitt bak forsvant igår, tror jeg må etterfylle rød kjørelysolje, noen som vet om jeg kan bruke rød babord olje fra fatterns båt? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 NEI! det går ikke, du må bruke rosa friksjondempene perlemor bremselys fra fly. Disse tåler den påkjenning den indre kastarmen i bakklappen får ved gassbrems og klutsjsvinging Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 violin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kholand Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 husk å fylle luft på svinghjulet mens du er i gang da Siter Kjør hardt , kjør stil - `83 Mitsubishi Pajero kort, 2,3TD x `90 Passat stv. GT G60 syncro x `88 Landcruiser LJ70 VX 33" 4-runner motor x `88 Opel Ascona C. 1,6s x `79 Opel Kadett c "Cheguevara edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hjinx Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 for å ta tak i blinklysoljen da. den er jo viktig, å kjøre uten den kan fororsake feil takstilling koffertvinkel. Du må først fjerne det svarte overdekslet på lykte, så må du koble fra rattlåsen og dytte ned clutchen. Ta på deg sikkerhetsbeltet, men sett låsen på pasasjeren sin vindussveiv. Du kan nå gå ut av bilen og begynne å tappe ut blinklysolja, først må du skru ut bånnpluggen på blinlysrele, tømme ut. fylle på ny (påfyllingslogget er lokalisert på undersiden av coilen, på noen biler på oversiden av traversen. Du må så huske og lufte strømkretsene, eller så kan du få elektronbobler og da blir blinklysene for varme og da kan toppakningen gå! (viktig!!) Siter -- Anders - 1990 BMW 525ia x - 1992 Ford Scorpio 2.0i DOCH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg