nnnneh Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Hvordan i alle dager skal jeg greie å presse 2 tynne ledninger gjennom girstangen min? (Nei jeg har ikke den OD girstangen med hull på siden :mad: (og ledningene er heller ikke til OD, men til noe annet kult :D)) Har fått av knotten og den øverste del av reverssperra. men får ikke løs den nedre delen av sperra eller selve stangen. Noen som har en grei forklaring? eller må jeg bare skaffe meg girstangen fra en bil med OD kasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 du stikker innom et maskinverksted og får dem til å borre et hull inni der for deg Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Må nok bore hull i siden av stangen sånn som od-spaken har... Bruk MIG-sveisetråd til å få inn ledningene med. Det er et helvete;) Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 vel.. da ligger ledningene utenpå frem til jeg er ferdig med ferien :D.. ja sveisetråd kan brukes til så mangt ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Er det ikke til OD, kan det umulig være til noe kult :D :D Originally posted by locked (og ledningene er heller ikke til OD, men til noe annet kult :D)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Er vel noen som synes neonlys eller slikt under bilen er kult:rolleyes: Eller kanskje det er noe flammegreier med ekstra coil og tennplugg... -eller spylerveske pumpe med olje som skal sprute på bakhjula slik at du kan legge den ut i sladd på tørr asfalt uten noe særlig motor.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Originally posted by Breisladdern Er vel noen som synes neonlys eller slikt under bilen er kult:rolleyes: Eller kanskje det er noe flammegreier med ekstra coil og tennplugg... -eller spylerveske pumpe med olje som skal sprute på bakhjula slik at du kan legge den ut i sladd på tørr asfalt uten noe særlig motor.. hehe:D jah, mulighetene er nok der til så mangt:D Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg