audi__a41.8t Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Pass på den gråe Volvo s60 , ser at den har stoppa noen nesten hver eneste dag i oslo nord..... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remember_me Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Den røde nissanen på bildet over, mangler et av kjørelysa sine.. Var nede på Grønland i forrige uke, og MANGE av sivilbilene mangler et av hovedlysene på bilen... Men jeg skal si dere en ting jeg la merke til der nede også... Toyota Avensis blir ikke levert med antenne på taket, men alle Avensis-sivilbilene har antenne på taket... Er en del Mondeooer, mange Avensis(ofte mørkegrå) og Primeraer i forskjellige former og farger. På Stovner går det i hvertfall en mørkgrå Avensis stv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remember_me Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Har du sett denne i "action" eller bare tror du det er en politibil? Hundepatruljene bruker ikke sivilbiler... Altså victor-enhetene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remember_me Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Hva er egentlig reglene på dette med sivilbil? Har de lov til å kamuflere seg som hva faan de vil?Litt kjedelig å bli stoppa av taxi, likbil, rørlæggar, pizzabil osv... Tenker også litt på dette med om DE bryter loven. Har tenkt litt på dette med å være litt vrang hvis jeg blir stoppet og de kjører med feil/ulovlig lysbruk, soting, de provoserer det fram osv osv. Jeg vet bl.a at det var en hauete 240 med ski på taket og greier som drev å stoppa folk oppover mot trysil.. Tror ikke restriksjonene på hvordan sivilbilene skal være, er så strenge... Dere må jo huske at purken skal menge seg med alle oss andre.. Derfor de har litt ulovligheter på bilene sine de og... Sånn som at de kjører med tåkelys, mangler litt lys og sånt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tigerboy Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Vet ikke om denne går lenger jeg men. Her Ikke min side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Hundepatruljene bruker ikke sivilbiler... Altså victor-enhetene Jo, det gjør de :) De har flere mørkeblå XC70-er og Land Cruisere. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Åssen vet du det?:P Men kjære vene, da... Fordi jeg har sett det, overraskende nok :) Både i Oslo og Akershus, i alle fall. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Mente purken ikke hadde lov til og reklamere på bila sine ... ( wagen ) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Volvo s70 2,5 turbo regnr. dj22421 går i oslo Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Enda en snutefaen spotted på furuset i oslo , er ganske aktiv i gatene denne nissanen... watch out !!!!! Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 På Sotra (Vest for Bergen) Vet jeg at de har en Ford Focus og en Ford mondeo begge mørk blå... Begge bilene har 2 1000 metere i fronten, blå lys i grillen, blå lys på speilet innvendig, blå lys i siderutene bak og i bak ruten... Og begge to har 2 antenner på taket... Jeg så de på politi stasjonen på Straume (Sotra) Og i sommer var det 2 trimet scootere med 2 personer på hver som ble stoppet av en grå Ford Mondeo på Liaflaten vest for bergen... Den hadde også alle lysene rundt hele bilen og 2 antenner på taket... Jeg filmet den når den stoppet scooterene :iconsm Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remember_me Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Jo, det gjør de :) De har flere mørkeblå XC70-er og Land Cruisere. Det er vel heller privatbilene tenker jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remember_me Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Jeg skal legge ut noen bilder jeg og.. tatt på politihuset på grønland... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Det er vel heller privatbilene tenker jeg? Nei, det er det ikke. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg