Mondeo Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Når det gjelder bilene til diverse lensmannskontorer så er disse på samme sted hele perioden, de leases av det aktuelle kontoret. Det er kun biler tilhørende UP som flyttes rundt Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Tromsø, sølv Impreza stasjonsvogn turbo-sak, siste modell, reg.nr. ZH16642 Så den i byen idag, med poltimann bak rattet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Peugeot 307, mørk farge og PP-registrert på E6 ved avkjøringa til Kolbotn. Lå bak meg når jeg lå i 105 i 90-sona, og gadd heldigvis ikke stoppe meg. Så ikke at det var sivil før den kjørte forbi meg litt senere, og han i passasjersetet snakka i radioen. Hadde forøvrig en pakke doruller i hattehylla, og en ganske stor antenne midt på taket. (Det har jo egentlig alle Peugeoter, men denne var tykkere enn de originale.) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 saab 93 05mod. Gjøvik Ny Ford Focus Gjøvik;) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Nå vet ikke jeg om alle, men jevnaker/hønefoss: Grå Ford focus. Grå Ford mondeo stv Svart Ford Mondeo stv Grå Nissan X-tail Jeg vet i vertfall at tronrud bil i hønefoss har levert en haug med nye sivil bilen nå i høst. Det går vist mest i mondeo stv og nissan 4x4....... Alle med to blå hella 1000m i fronten, og to anntenner. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nachoo Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 En kompis forteller meg at politiet i Trondheim har fått en svart sivil Ford eller Dodge Pick-Up. Noen som kan bekrefte / avkrefte dette? Ingen som vet noe? Siter Nachoo 2000 Renault Megane Coupe 2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT! Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT! Member of BBBC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 volvo 240 tic porsgrunn volvo v70 md t5r turbo porsgrunn primera porsgrunn og dodge van porsgrunn ps oslo har fått en ny lancer og en ny impreza sivil har også en stor svart mercedes Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 volvo 240 tic porsgrunnvolvo v70 md t5r turbo porsgrunn primera porsgrunn og dodge van porsgrunn ps oslo har fått en ny lancer og en ny impreza sivil har også en stor svart mercedes haha Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZZTopp Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Her er en bil som for ikke lenge siden gikk av med "pensjon" En ex politibil, som jeg fikk jobben med å rubbe& polere opp etter at klistremerkene var fjærna. Prøvde bilen litt, å fy... dette er morro å kjøre :) Noen som kjenner igjen bilen ? Siter 57 Belvedere (Christine)Solgt 70 Dodge charger Solgt http://WWW.mb190klubb.com http://www.svensenfoto.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Philip520 Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Det er en Forester ja... Ikke Impreza. Det er vel den som gikk i Tønsberg? Siter - 1989 BMW 520 - 1986 Audi 100 2.3 - 1982 Datzun Bluebird 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 saab 93 05mod. GjøvikNy Ford Focus Gjøvik;) SAABen er kjent, men ny Focus?? Skiltnr? Ikke lev på Gjøvik i allefall Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oldrens Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 på Steinkjer er det en hvit ford mondeo husker ikke reg. nummer, og en saab 9-5 2.3 turbo. begge med blå strober i grillen. Siter 1990 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Tromsø, sølv Impreza stasjonsvogn turbo-sak, siste modell, reg.nr. ZH16642Så den i byen idag, med poltimann bak rattet. Er en bugeye (altså my 04) Impreza WRX,tøff sivilbil.Sett den rundt om kring i byen selv,samt vært på forskjellige kontroller. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Det er en Forester ja... Ikke Impreza. Det er vel den som gikk i Tønsberg? den gikk vel for stokke lensmannskontor ? montert hos fernonorden i horten mener jeg Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 SAABen er kjent, men ny Focus?? Skiltnr? Ikke lev på Gjøvik i allefall Litt usikker på skilt nr. Men var en Kompis som sa det. Mor has er sånn polti dame;) Kjækt:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg