joppa Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 2.0e blir det samma som 2.2i. sett i omega motoren da. men da må du måle til å få sveisa om mellomaksel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Noen som har en I-tank de er hypp på å selge forresten? Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 hvordan går det ? Fått tak i noen i-tank ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Det går da sånn greit med det, men I-tank er vrien å få tak i, fikk en mail i går av en som visste hvordan jeg fikser retur på den jeg har.. kan legge ut hvordan det skulle gjøres når jeg er hjemme igjen, men virket fornuftig.. får ikke svar av han som hadde bunnpanne da... Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 ja, jeg lagde bare en t-skjøt ved pumpa jeg, funka fint det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 et lite tips te dæ: du kjøpe dæ rør nippel å rør som passe te bensin røren , borr hull i plata te tank følern å sett i nibbel træ i røre å du har en i tank me rerur. billiger enn å skaffe en i tank Dette kan jo testes... Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Skal nok fungere det oxo ja, høres veldig greit ut. Så du skal kanskje kjøpe motoren min du da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Tenker fortsatt, må sjekke lønning og sånn, og heeelt avhengig av å få solgt mopeden min for penger, men kan jeg bruke rekord 2.0s bakaksling?noe anna nyttig jeg kan bruke derifra?er en 4-bolts... Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Vet ikke om rekord akslingen passer inn på klokka di, og den må sveises med en omega aksling isåfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Ok.. Får jeg noe anna jeg kan bruke derifra da? Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Hmm...jeg kommer ikke på noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Originally posted by zub Vet ikke om rekord akslingen passer inn på klokka di, og den må sveises med en omega aksling isåfall Jøss, du har fantasien i orden i alle fall. Du kan ikke bruke bakakselen fra Rekord på Ascona. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 kan få komplett motor av meg.. går som ei kule.. følger med alt du trenger fra omega for 1500 spenn.. eller du kan kjøpe hele bilen for 3000 så få du igjen 1500 ved vrakpant.. så kan du plukke det du vil ha først. av akslinger osv:) det står skilter på bilen nå, men avskilter den snart. grunnet kolisjonskade i siden så ruter er knust.. men fullt kjørbar brotsett fra det.. send pm hvis du er inntresert a. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Originally posted by KviljoRacing Jøss, du har fantasien i orden i alle fall. Du kan ikke bruke bakakselen fra Rekord på Ascona. Var det jeg tenkte meg, men tenkte det var greit spørre for sikkerhets skyld... Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 nei, han skal kjøpe motoren av meg han ! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg