2maz Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Jeg og mangler lys der.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Har skiftet nesten alle disse pærene selv, og på min gjøres det som følger(regner med det er samme patent på din og;); For å få ut lighter-pæra må du først fjerne øverste modul over lighteren. Dette gjøres ved å dytte den frem. (er et lite hull "i taket" under øverste modul slik at du kommer til bak) Du kan nå dra den nederste modulen oppover i det tomme rommet, og vri den litt sidelengs. Da skal den komme ut.. Håper dette hjelper ;) Irriterende med pærer som ikke lyser.. :mad: Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 kan også sjekke om ledninga til bremseklosse føleren er hel, tåler ikke så mye;) for å skifte lgihterlys, vipp først ut den øverste minste "boksen" i underkant med et skrujern, så den andre. er hold sammen kun med masse klips. er ikke helt go å få ut, men det går med litt lirking. lettere hvis dere er to. Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Skal det være lys i vindus heverknappene og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 ja Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by Jonte Det skal altså være lys i lysbryteren? Hvordan fikk du denne opp? Hvor kjøpte du pæra? Ligger en skrue under, som du skrur ut, for så å trekke og koble av tåkelys/grøftlysbryteren ved siden av, da kan man bare trekke hele greiene ut, pæren var kjøpt på bensinstasjon :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Byttet min i hovedlys bryteren i dag jeg og. Fant ut etter 10 min med slit at den store plugen skulle skrues ut, og ikke dras ut. Har ikke funnet ut hvordan jeg skifter pærer i vindus heiserene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by 2maz Byttet min i hovedlys bryteren i dag jeg og. Fant ut etter 10 min med slit at den store plugen skulle skrues ut, og ikke dras ut. Har ikke funnet ut hvordan jeg skifter pærer i vindus heiserene hehe, jasså, så du virkelig ikke det altså? hehe.. neda, jeg prøvde å dra først, men da dette ikke nytta så begynte jeg å skru, det funket bra. Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
007Ole Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Vindusheiserne har dioder ikke lys. Disse er vanskelig å få tak i originale og bmw ser helst at du bytter hele bryteren. Ca 300 NOK hvis jeg ikke er helt feilinformert. For å komme til er det best å snu bryteren på hodet og så vippe ut innmaten med en skrutrekker (tynn). Sitter noen løse deler som må sitte der når du skal ha den inn igjen :) Diodene som trengs er orange, selv har jeg foreløpig klart å kun oppdrive røde (clas-ohlson) men det ble bra når du bytter begge sider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Då e det frem med loddebolten, og leiting på etter oransje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corcky Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Da sitter jeg med lysbryter panelet i hendene. Men hvor er pæren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Du ser en hvit liten propp der, ta et lite flattskrujern å dytt den opp, evt bruk en liten tang, lyspæren sitter nederst på denne pinnen/lange sokkelen :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corcky Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Takk for hurtig svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 bare hygglig, håper du fant den :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corcky Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Ja jeg fant den. Men pæra følger ikke med sokkelen når jeg tar den ut. argh!! Det er en 1,2w pære`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg