mnx Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Hvordan er det med lakkgaranti på Audi? Jeg har en Audi A4 99/2000 som jeg ser at klarlakken har begynt å flasse litt rundt det ene festet til takrailsen. Er dette noen lakkgarantisak eller? Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Bare ren gjetning: Fabrikkgaranti generelt pleier jo ikke å være mer enn 3 år, så lakkgarantien er vel ikke lenger enn det liksom... Rustgaranti er derimot noe helt annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by mnx Hvordan er det med lakkgaranti på Audi? Jeg har en Audi A4 99/2000 som jeg ser at klarlakken har begynt å flasse litt rundt det ene festet til takrailsen. Er dette noen lakkgarantisak eller? Tror det var minst 5 års lakkgaranti, om det ikke var 10 år. På A4-en min fulgte det med serviceheftet ei brosjyre der det sto en del om dette. Edit: 5 års lakkgaranti, og 10 års rustgaranti. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Uansett så har man på bil 5 ÅRS REKLAMASJONSRETT. Selv om bilbransjen prøver å lure oss til å betale for reklamasjonssaken selv. Sa det selv til forhandleren min når han begynnte å bable om 3 års garanti osv. Så sa jeg, her i norge har vi 5 års reklamasjonsrett så jeg forholder meg ikke til begreper som garanti... Han ble litt stum og satt opp time. :) Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by Zwan Edit: 5 års lakkgaranti, og 10 års rustgaranti. ;) Vel, så feil kan jeg ta :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg