m0nster Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Mulig å få sendt en tl meg og? :) Steinar S Klev Måltrostveien 3A 1430 ÅS Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Originally posted by ElCamino hansa: Har du fått din og sendt videre? Jepp!! Takker og bukker :D Var vel i forrige uke, men ikke hatt nett siste uke, så derfor tregt svar.. :P Sender videre til "Ove Kristian Laudal Høvågveien 264 4639 kristiansand" jeg da... Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Min CD er nå endelig kommet.. Sender til PGI og Classic jeg da.. dere har vel ikke fått enda? Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 nei, jeg har ikke fått. var vel deg jeg sendte pm med adresse til kanskje? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Var det, men tenkte hvis noen andre kanskje hadde sendt allerede.. Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PGI Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 har ikke fått jeg heller. Venter i spenning:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0nster Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 BOMP! Hadde fortsatt vært fint m noen kunne sende et eksemplar til meg og :) Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 har ikke fått noe jeg heller... Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 har ikke fått noe jeg heller... Hadde tenkt å sende ut en verson i forje uke, men så har ikke PC'n vært helt villig til å sammarbeide den siste uka (virus eller noe sånt). Fikk den tilbake fra rep nå. Takk gud for at alt av bilder ol fortsatt var på den ene harddisken.. Skal sende ut en ny verson etter helga.. Husker ikke hvem jeg fikk mail av, men den kommer ihvertfall dit først. Så får den gå vidre til nestemann osv.. Beklager forsinkelsene, (som plaster på såret blir det 5000 Ascona B bilder på denne... he he... Pluss noen tusen div Opels) :rolleyes: Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 jeg venter spent:) Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritzo Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Kunne noen sendt en kopi til meg også?? Kristian Tvedten Hyldalvn 16 4260 Torvastad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cerll Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 jeg tar gjerne en jeg å. kan godt sende videre til andre... sølve slinning nybømarka 6011 ålesund Siter kjør sideveien... WWW.SINTEBESTEN.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Hvor er cd`n nå? er det noen som sender rundt ellerhar alle cd`ne satt seg fast i cd rommet? Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ascona_Babe Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 hellothere Heisann.. Sier ikke nei takk til en cd jeg heller.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritzo Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 er alle sluttet å sende videre nå?? Noen som gidder å ta sg bryet å sende en cd til meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg