kubikken Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 hay, ønsker å kjøpe motor til mazda 323 1600 16v turbo 87 mod . tenger iallefell en topp, men hellst en hel motor... har noen en, så gi en lyd snarest... tlf 95841707 er en b6 motor eg treng... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by kubikken hay, ønsker å kjøpe motor til mazda 323 1600 16v turbo 87 mod . tenger iallefell en topp, men hellst en hel motor... har noen en, så gi en lyd snarest... tlf 95841707 er en b6 motor eg treng... Fått deg motor? Kordan går det med prosjektet? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kubikken Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 naj, har ikkje det du... trur ikkke da e ein snute i detta landet som har ein topp dei har lysst å ofre til et skikkelig go prosjekt... snufs:mad: mne men.. eg får vel slenge sammen den skabberakkete toppen eg har.... å satse på at det går seg til:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyparts Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by kubikken naj, har ikkje det du... trur ikkke da e ein snute i detta landet som har ein topp dei har lysst å ofre til et skikkelig go prosjekt... snufs:mad: mne men.. eg får vel slenge sammen den skabberakkete toppen eg har.... å satse på at det går seg til:rolleyes: Jeg kan nok skaffe deg en motor, hva vil du betale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kubikken Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 eg treng kun ein topp, å detta her e vel forsåvidt økonomi prosjekte mitt.....:( det er ikkje lett å få dela t ein gammal mazda..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg