Gå til innhold

Blå Golf 4`r & Porsche/viperdecal-Oslo

Ranger emnet


hatsu

Anbefalte innlegg

...har lagt merke til en blå Golf 4 `r med tona ruter rundt om, med snurre hørtes det ut som og med noe dekaler på siden, senka, med tøff styling, i området Klemetsrud-Hauketo-Tårnåsen-Rosenholm-Kolbotn-Sofiemyr. Er dette en bil som tilhører noen fra forumet?

 

...golfer er ikke min greie, men denne var kewl og iøyenfallende tøff, og den gikk da bra så det ut som. (Px skilter)

 

nevner med det samme en Porsche (928?) med NE skilter svart med to hvite viper striper, vinge og bodykit av en eller annen slag i samme området, digg lyd. den oxo fra forumet? ( hørtes ut som en v8`med automat, uvanlig lyd i en Porsche... ):D

 

ciaO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Crockett

Har vel alltid vært V8 i 928? eller....

 

jaså? :) aner ikke jeg, har da sett flere slike biler og de har lixom ikke hørtes så gromme ut, og heller ikke har dem vært så modifiserte utseendes messig, men det så jo ut som en "hot import" sak...deffor....lixom :D Takk for tipset, jaffal , alltid gøy å tilegne seg kunnskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Crockett

Har vel alltid vært V8 i 928? eller....

 

etterson jeg forstår, er det modellene fra s4 (87-) som har v8`er

 

sitat fra en side jeg fant:

The S4 is equipped with Porsche's 5.0 liter (303 cid) DOHC, 32-valve all-aluminum V-8 motor

live fat, die young, and leave a big, fat, corpse...

 

->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:)

x: honda civic lsi

x:mazda 1,6 gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jallis

 

etterson jeg forstår, er det modellene fra s4 (87-) som har v8`er

 

sitat fra en side jeg fant:

The S4 is equipped with Porsche's 5.0 liter (303 cid) DOHC, 32-valve all-aluminum V-8 motor

 

mmmmmm...hvis det er denne typen, så må det vel være sjeldent i Norge? *GOSH* skikkelig grom bil ,m med andre ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår