Gå til innhold

bil treff Fredag 8 kl 21. Ikea Furuset

Ranger emnet


audifanatic

Anbefalte innlegg

Da blir det biltreff på Ikea fredag den 8 fra klokka 22 og utover. hvis alle prøver å sende ut invitasjoner til alle de kjenner som kunne ha interesse av å møte opp og hygge seg sammen med andre bil intereserte gutter og jenter gjør det så kunne vi kanskje ta en siste biltreff før vinteren slår inn (sier ikke at det ikke vil bli arrangert noe når snøen er her =) )

 

Møt opp med godt humør og mye klær.

 

Jeg tar ikke noe ansvar for dårlig vær, oppmøte osv. Jeg bare tok iniativet å legge ut info om dette etter å ha drøftet når vi skulle ha det for litt siden.

 

Se her:

 

drøfting av Biltreff

 

Henrik Haugen

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir det treff eller blir det ikke? siden det er på så kort varsel, så burde det bli avklart snart om det blir, å så slengt i topic eller no.

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor tror noen at det kanskje ikke blir? Vi alle her på forumet må bare sørge for at det blir ett fett treff, som vi kan huske og se tilbake på under vinterhalvåret. sørg for at alle bekjente tar med seg godt humør og møter opp.

 

Skal få ordnet en liten kortesje fra Shell på Strømmen til Ikea. burde vel være mulig å få fixet noe cruising etter på?

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mazda323F

blir det treff eller blir det ikke? siden det er på så kort varsel, så burde det bli avklart snart om det blir, å så slengt i topic eller no.

 

Det har ikke været så veldig kort varsel, vi har diskutert det å arrangere ett slikt møte i noen uker, men det var ingen som slang det offisielt ut i Happenings, så da gjorde jeg det. er ikke ansvarlig for treffet, men håper at så mange som mulig møter opp.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv å få med deg så mange du kjenner som mulig, ta deg evt en tur innom shell før meetingen, kan hende vi blir en liten kortseje hvis folk er skikkelig interesert i det. Kjørte kortesje til Jessheim når det var Streetmeet der, var ca 15biler, var drit fett. Hvis det hørtes interesangt ut ta kontakt på shell eller noe hvis du ser meg der.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår