Nox Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Ringte en kar til meg idag og skulle selge bilen sin til vrakpant. Merce 230T tror jeg. Han har ikke prøvd å starte den sa han men det er fullt mulig den går. Finns i asker-bærumsorådet et sted: PM så skal jeg gi dere nummer. Han blir nok bare glad for å bli kvitt den. ps. aner ikke hvem dette er men jeg la ut en annonse i asker og bærums budstikke en gang og så ringte han nå. det er det jeg vet -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenhytjan Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 er ganske lenge sia du la ut spm nå, men hvis det forstatt er et tilbund så tar jeg den gjerne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Hva tror du? Det er over 7 år siden!!! Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg