OndSofa Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Fordi om du ha renset gasspjeldet og LMM, kan de være defekte fordi. Hvordan renset du LMM? Disse tåler UHYRE lite. Det kan i tillegg være en eller flere coiler, boostcontroller eller feks tenningsmodul.. Forøvrig så gikk min lambda til h*** to timer etter jeg bytta den, så trenger ikke å utelukke det ;) For fet blanding så drar den inn årene ganske fort. Men siden fjuskinga er på såppas høyt turtall, er det nok ikke (bare) lambda som forårsaker problemene dine. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 er d noen her som har hatt samme problemene og har blitt kvitt de?min henger igjen på rundt 3000omdr og d poffer i luftfilteret og den lader noe veldig..jævli drygt:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
upin6150 Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Coilene er et ganske kjent problem når det kommer til dette problemet. Hadde selv dette problemet for litt siden, men jeg bygde om til Electromotive Tec3r coiler/ledningsnett. Bilen gikk til og med bedre og renere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 dyrt med nye coiler da sikkert?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
upin6150 Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Mener på jeg betalte 1790,- for to stk hos Møller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cj2002 Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Til dere med Audier tipper jeg at LMM må byttes. Ofte hjelper det ikke å rense. Veeeeeeeldig vanlig problem. "Sporluftfiltere", SÆRLIG de som må settes inn med olje, DREPER LMM'er!!! Min ville ikke lade noe særlig heller. Alt ok og går som en kule etter bytte. Møller er ikke så halvgærne på pris på ny LMM heller. Jeg tør ikke å bytte til sportsluftfilter... Har også hørt at det kan være feil på "magnetventilen?!" på turboen. Leste det et sted - NordicAudi.com muligens... Siter Hilsen cj c¨,) '01 Audi A4 1,9 TDI PumpeDyse avant x '89 VW Golf MKII Lesjøfors senking x '84 Volvo 240 ...oppstarteren av: -= forsikringstråden på forumet =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 "Sporluftfiltere", SÆRLIG de som må settes inn med olje, DREPER LMM'er!!! Bare hvis du har på for mye olje det, har kjørt rundt i over et år med et åpent Green filter uten at LMM har tatt kvelden. Møller er ikke så halvgærne på pris på ny LMM heller. Jeg tør ikke å bytte til sportsluftfilter... Lever inn den gamle LMM hos Møller så får du en del kroner i avslag på ny. :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg