antheus Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Inatt ble min mørke blå Golf 1 cab stjålet fra min garasje på Carl Berner. Beskrivelse: Bilen har 17" Kasei felger med A520 Yokohama dekk. Senket. Karmann kitt. Helt ny cab. Sorte skinnstoler fra Corrado. Corrado dashboard. Dusør loves til den som finner bil/gjerningsmenn. Jan Stian 91 64 91 84 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Kondolerer, kamerat. Har lagt ut etterlysning på vacn-forumet også. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&postid=107370#post107370 :( Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 lider virkelig med deg, holder øre/øyne åpne! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 violin Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Oppdatering: Bilen ble sett ca kl 01.00 på Jet ved Ullevåll sykehus (kirkeveien). Den ble da kjørt av en med Pakistansk utseende. Takk til han som ga meg opplysningen. Lupoen min ble brutt inn i av samme person samtidig. Der stjal de to Oakley jakker (en grønn vinterjakke og en sort regnjakke med hette) og noe verktøy. Alle opplysninger mottaes med takk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 la oss håpe den fortsatt er i oslo Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 holder øyne og øre åpne. surt at ikke folk kan holde fingra vekk fra andre sine biler. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Da har jeg kommet hjem etter og ha leitet i hele kveld. Rimelig sliten nå. Takker for alle hilsninger på SMS og her. Fint at noen bryr seg. Legger mere ut hvis jeg finner flere opplysninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 håper du finner den igjen, hel..... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Originally posted by hfracing håper du finner den igjen, hel..... Muligheten for det minsker vel bare mere og mere etterhvert som tiden går. Men finner jeg vedkommende, blir det et godt gammeldags "balltre party". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Oppdatering: Ga info til pol10 om at vedkommende hadde fylt bensin på stasjonen og klokkeslettet. Beskjeden jeg fikk var at de ikke prioriterte saken :mad: Alt som skulle til er at de tar en tlf til Jet og skaffer info om hvem som brukte kort i tidsrommet. Jeg kan hente bilen selv jeg, bare jeg får vite hvem som gjorde det. knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Originally posted by antheus Oppdatering: Ga info til pol10 om at vedkommende hadde fylt bensin på stasjonen og klokkeslettet. Beskjeden jeg fikk var at de ikke prioriterte saken :mad: Alt som skulle til er at de tar en tlf til Jet og skaffer info om hvem som brukte kort i tidsrommet. Jeg kan hente bilen selv jeg, bare jeg får vite hvem som gjorde det. knock Tips: Hør med bensinstasjonen om dem har video overvåkning, kanskje du får se det aktuelle tidspunktet... Presenter saken for en avis, kanskje oppmerksomheten får fart på saken. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Det finnes desverre ikke noe kamera overvåkning på denne stasjonen. Men nå har jeg fått tips om og snakke med en person som kan sitte med løsningen på problemet. Hvis jeg finner en adresse, er det noen som er villige til og bli med for og hente bil og løsøre? Jo flere jo bedre :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Originally posted by antheus Det finnes desverre ikke noe kamera overvåkning på denne stasjonen. Men nå har jeg fått tips om og snakke med en person som kan sitte med løsningen på problemet. Hvis jeg finner en adresse, er det noen som er villige til og bli med for og hente bil og løsøre? Jo flere jo bedre :D DU vet hvor du skal ringe dersom du trenger noen ;) kondolerer... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Hadde jeg ikke bodd her Nord, betaler du fly?:D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg