Gå til innhold

Nytt batteri, hjelp!

Ranger emnet


horafeisq

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva koster et "greit" odessy batteri? Anlegget jeg har nå er en P8004forsterker fra rockford, 800watt totalt rms@2ohm. Men planlegger å oppgradere til en T5002 og en T20001BD senere, kansje mer også. Hva koster ett som funker fint til disse tingene?

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

 

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by autod

virker som du kansje skulle hatt fler batterier.

PC 925: 1912kr 30a

PC 1200: 2329kr 45a

PC 1700: 3160kr 72a

 

jeg anbefaler 2stk PC1200. eller 1stk PC1700.

:)

 

Jeg er på tur å hive inn en sykt sktrømkrevende stereo. Det PC 1700 batteriet, er det normal størrelse og passer inn i hvilken som helst bil? (har ikke peil på dette) :rolleyes:

 

Isåfall er jeg interessert i å kjøpe et av den typen autod. Det batteriet med en 5farad kondis må jo holde til en del, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by a-b-3

 

Jeg er på tur å hive inn en sykt sktrømkrevende stereo. Det PC 1700 batteriet, er det normal størrelse og passer inn i hvilken som helst bil? (har ikke peil på dette) :rolleyes:

 

Isåfall er jeg interessert i å kjøpe et av den typen autod. Det batteriet med en 5farad kondis må jo holde til en del, eller?

 

Det skal holde til en del det, 5farads kondis skal jo holde til ca 5000watt. Men det er også viktig å ha en stor dynamo som klarer å lade opp batteriet

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

 

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PC 1700 er et kraftig batteri som tilsvarer mer en 2 gule optima i ytelse. fysiske mål er: L:331mm B:168mm H:195mm.

vet ikke hvor stor den orginale dynamoen er men i de fleste tilfeller holder den, men det er også enkelt å bytte ut den med en kraftigere, fra for eks bmw diesel, de er kraftige å passer rett på plass.

og 5farad holder.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om den holder, det finnes forskjellige dynamoer på samme model(motor). I min bil dimmer lysa når jeg skrur opp, har ikke mer enn en rockford P8004 forsterker( 970w max@2ohm i følge birthsheet). Har orginal dymano og et varta 70ah batteri(orginal dynamo å få kjøpt til min bil er fra 80-140A, men rekner med at jeg har 80A siden lyset dimmer).

 

Vil råde deg til å se om du trenger ny dynamo før du kjøper, da sløser du hvertfall ikke penger på noe du ikke trenger:)

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

 

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår