Co|a Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 16v overhalt girkasse kr 2500 8v girkasse 1000kr stavanger området (må hentes) Siter bmw e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 ingen som trenger en girkasse eller to? :P Siter bmw e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 8v kassa, hvordan ser kontakten ut som skal til Ryggelyset ? Selv så fikk min gammle kasse så ,ye pryl at hele driten låste seg tvert. Den hadde en kontakt med 8 poler om jeg ikke husker feil. Den andre GTI kassa jeg bruker nå har kun 2 som er normalt på vanlige girkasser. Så nå funker ikke alle funkjsonene på kjørekomputeren Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 eneste jeg vet er at det er en bra GTi kasse.. Siter bmw e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Hva vil overhalt si? Med andre ord: hva har du gjort med 16v kassa?? Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet September 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 skiftegaffler, pakkninger, simmer-ringer, kulelager osv osv er overhalt svart på verksted og har derfor ingen kvittering. Siter bmw e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Originally posted by Co|a skiftegaffler, pakkninger, simmer-ringer, kulelager osv osv er overhalt svart på verksted og har derfor ingen kvittering. synkroniseringsringer? kvitteringer? Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet September 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 somsagt så er den overhalt "svart" på verksted og har derfor ingen kvitteringer på dette.. Siter bmw e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Originally posted by Co|a somsagt så er den overhalt "svart" på verksted og har derfor ingen kvitteringer på dette.. Noen som kan gå god for den da litt kjipt viss den blir montert for å så finne ut at den ikke er god alikevell.. Når en hadde muligheten for å overhale den når den var ute? Altså garanti. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet September 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 skulle bruke den til G60T prosjektet mitt som jeg måtte gi opp pga penge mangler.. er ikke brukt etter overhalinga.. den ligger rett utfor sandnes hvis du er intr. eller evt lyst å titte på Siter bmw e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 er det bytta synkroniseringsringer i den 16v-kassa? Det er essensielt hvis den har blitt kjørt med raske girskift..... Jeg gidder IKKE å kjøpe kassa, hvis jeg må ut med den om 5.000km og bytte synkringer.... Er interessert i en girkasse. Er den 8v-kassa i bra stand? Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg