Gå til innhold

Golf 2 på Statoil

Ranger emnet


lars-frr

Anbefalte innlegg

Kjørte innom Statoil på Bogstad (Oslo) i går , der sto det en strøken Golf 2 med følgende specs:

80/60 mm senk tror jeg , kan ha vært mer

Rally Front :)

Skrudde 9x16 høyglanspolerte er ikke sikker på merke

faren var gull aktig , ikke slik som gullgolfen liksom . Lignet mer original faregn ikke like knash gull .. hvis dere skjønner. Men tror at den var omlakert..

Rs fanger foran

På bakruten sto det et eller annet med rød skrift , fikk det ikke med meg.

Bilen hadde skikkelig stuk .. RÅÅÅÅÅ golf ..

 

 

Noen som vet ..

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ingen vanlig "stylet" golf . Denne var fet sammenlignet med alle harry golfer . Denne var gjennom ført , slik som et par på forumet er. Vil ikke si at Rally Front og 9x16 er det mest vanlige man ser på golf .Skjønner at det kan være vanskelig å skjønne jva jeg mner , men er litt vasnkelig å forklare uten at det hørs ut som en vanlig golf. Men denne var ikke vanlig vil jeg si.

 

Lurte bare på om noen vet hvor den går , noen som vet noe om den .. Er så lattis å lage i whine tråd pga du kanskje hater golf.

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwfreak

show_image_stream.php?bid=11813470&dx=527&dy=395

 

Om det er den her det er snakk om så er det ikke akkurat en "vanlig" golf2.. Er nok av hk under det panseret for å si det sånn.... ;)

 

nok blri det aldri, men i en golf 2 er vel 150hk "nok" eller hur?

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår