Trond.S Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Hei Bilen gikk ikke gjennom EU-godkjenninga med senkesett denne gangen, så jeg fikk beskjed om å skaffe godkjenningspapirer. Noen som har eller veit hvor jeg kan få tak i? Det er forresten til en Volvo 740. Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sagers Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 hør der du har kjøpt de. det skal jo følge med tuv papirer i pakken.mulig du må godkjenne bilen først med dette papiret hos biltilsynet.så eu godkjenne etterpå.men det finns jo masse verksteder som godkjenner det uten den godkjenninga da.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Du må ha delenummeret på fjærene hvis du skal få TÜV papirer. I hvert fall til Jamex. Det fikk jeg beskjed om. Så hva gjør man når delenummeret er slitt bort? Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Nå har det seg sånn at det var forrige eier som handla dette settet, tror det var på SAM i sverige. På biltilsynet sa de at bare de fikk papirer så skulle han føre det inn i vognkortet og alt blir i orden. I og med at det har blitt registrert så er det litt seint å gå til et verksted som ikke bryr seg om det nå. Jeg får se om jeg finner no nummer på fjærene mine en dag, også ringe til Bema eller noe sånt i grimstad. De selger visst papirer har jeg hørt i dag. Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg